💬
Logga in
Fuska.se

»» •gta4•

90 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Altså tuvär men GTA4 kommer bli ett online spel

(har kolat med ett företag som vet).

Men det skulle va coolt :cool:

Du verkar va lite dum i huvet, berätta för mejj, e du det?!?

Förresten har jag kommit på nåra fler grejer:

1. nöjesfält

2.kändisar, som robbie williams fast man ska inte kunna döda tjejer för dom e för viktga!!! :P

3.fler olika utseenden än på SA

4. kunna spela online

5. släppas till xb360

6.börja som barn och sen blir man tnåring, kommer in i puberteten och flyger in på ungdomsanstlt

7. vi skiter i det där med att göra en ny gubbe, vi tar CJ (kan la va kul att se han som en liten unge)

8.man börjar i LS, flyger iväg te Liberty city, kommer tebax till LS(men gör inte samma saker som i SA) oxå när man e runt 30 (direkt efter att man varvat hela SA landet) kan man flyga vart som helst och man kan göra olika uppdrag i olika länder och så skiftar det så klart årstid hela tidn

9. nu kommer jag inte på mer

"embom" eller va du hade för fjantigt namn, hur j*vla farligt e det om man råkar stava fel?

P.S jag äger dej D.S

27 Sep 2005
Nivå 0 · Nykomling

lite fler vapen skulle inte skada då antalet drastiskt hade skurits ner i och med gta:sa,gärnA MER INTERAKTION med omgivnignen(stavning) oxå... :D

1 Oct 2005
Nivå 1 · Novis

Öh enbom, det SKA vara GTA4: online crime.

det SKA vara online spel.

man FÅR gör stavfel då och då.

så sluta hacka på folk och säga att dom e dumma u huvudet och sånt skit....

2 Oct 2005
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Öh enbom, det SKA vara GTA4: online crime.

det SKA vara online spel.

man FÅR gör stavfel då och då.

så sluta hacka på folk och säga att dom e dumma u huvudet och sånt skit....

det e faktiskt j*vligt tråkigt med folk som håller på så <_<

*spränga hus och det där som kazen skrev

*man kan gå in i alla hus på dan (så står det ba´en käring där i köket ibland och blir asrädd och ringer till polisen och säjer att det står en neger i deras hus :P )men inte på natten, då får man bryta sej in i alla hus(så j*vla kul å bryta sej in på sjukhus)...

Senast ändrad:

8 Oct 2005
Nivå 3 · Lärling

men ni fattar inte! att föda upp djur o sånt och bygga hus skulle inte passa. gta e ett gangsterspel! det handlar om att vara en gangster och ingen hemmaarbetare! man ska inte gå och jobba på burger shot för pengar! man ska ju gå ut och göra nåt spännande eller actionfyllt! men lite annat skulle va kul som att typ kunna köpa möbler för snyggare hus och sen bjuda hem tjejerna. eller om man kunde vara en tjej skulle också vara kul. man kanske vore göra ett som handlar om Catalina och Claude så får man göra olika uppdrag med dem och byta karaktär lite då o då.

kanske nåt som monsterjam i arenerna!!

kanske nåt som monsterjam i arenerna!!

2 Nov 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare

man borde väl kunna äga båtar,bilar osv utan att dom försvinner när man har lämmnat dom...kunna köpa mat till hemmet,ha familj :lol:

en sak till kommer det att komma en ny gta o ifall den kommer när ??

tackar för mig. B)

Nivå 10 · Veteranfuskare

man borde väl kunna designa siitt eget hus ifall den ska vara 2 våningar elr vad man nu vill ha..ifall den ska ha go kart banor.. :cool:

Nivå 10 · Veteranfuskare

man skulle kunna bli kändis som t.ex rappare,skådespelare osv o när man e känd så ska man ha kända kompisar man ska väl kunna mta eminem,john travolta osv..

men man ska jobba upp sig till ett så högt status..coolt :gitarr:

Ursäkta för trippel inlägg,jag var nybörjare då,jag visste inte såna regler,titta bara på när jag skrev inlägget och när jag blev registrerad.

Senast ändrad:

21 Nov 2005
Nivå 3 · Lärling

trippelinlägg... jag tycker att dt ska komma til X360 & PS3

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in