💬
Logga in
Fuska.se

Behöver hjälp, på sagan om kungens åter komst...

52 svar · startad

man kan ju inte kasta dom så långt

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #22

ja tror ja vet vart du är. ifal ja har rätt så finns det typ som en backe upp åt höger ifall du går upp för den så kan du kasta ner en fackla där ifrån.

mm ja såg den efter en halvtimma

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #24

När man kör 2 player på dator, får man bara köra kungens väg då ? någon som vet

ja kan kö två player på pellenors fält o några till

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #26

kan du köra på andra banor än kungens väg ?

mm ja kan köra 2-player på dom banorna där man kan välja mellan att vara aragorn,legolas o gimli

Nivå 0 · Nykomling

Sarumans palantir e skön som f*n med min gandalf på lvl 20 å alla uppgraderingar 8) det gång på typ 10 mins att klara den :) och sen osårbar då e den lätt...

Nivå 1 · Novis

alla banor e lätta som f*n om man e osårbar, även lvl 1...smart inlägg dära

Nivå 0 · Nykomling

De är så skamligt att fuska hela tiden men då och då för kul eller svårigheter men att spela ett helt spel med fusk och sånt är lamt!!!!

man behöver ju typ bara fuska när har fastnat på riktigt

31 Dec 2003
Nivå 0 · Nykomling

Men det kanske blir lite svårigheter på sarumans palantir på typ 15 till 20 banorna....och det tar lite tid att med en lvl 1 på palantiren! :evil:

sen spelar man inte hela spelet med fusk för då e det tråkigt! :(

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #33

men man måste ju klara gollum för att kunna fuska,,, har inte klarat han än. får så mycke damp.

Nivå 1 · Novis
De är så skamligt att fuska hela tiden men då och då för kul eller svårigheter men att spela ett helt spel med fusk och sånt är lamt!!!!

varför e du nine på en fusk sida om du inte gillar fusk?

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #35

men på sagan om ringen kan maninte fuska förns man har klarat spelet ?

Nivå 0 · Nykomling

kanske för att ja kollar på fusk till spel som jag värkligen har fasnat på!

Nivå 0 · Nykomling

Indianen du kan också ladda fult med Pilbåge eller knivar och yxor dår går mag platan av!

Nivå 1 · Novis

en fråga: vad gör man på banan efter honmonstret jag har lite problem med honmonstret så jag vill bara veta vad som man ska göra efter är den svår skit svår eller lätt?????jagh har klarat alla andra vägar!

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #39

Man springer i en borg typ, först ska man döda ca 80 st orcher. sen ska du upp i ett torn och spöa typ som en special orch, men den kan du bara döda me att kasta knvar lr ta spjuten på sidan, skulle rekomendera spjuten för demm kommer tebax jätte snabbt efter man har kastat dem, Det r typ den roligaste banan på spelet :D Den r jävligt lätt, förutom sista special orchen. den kan vara lite dryg innan man har kommit på hur man ska göra.

Nivå 0 · Nykomling

Banan heter cirith ungol där frodo hålls fången (som i filmen) om du har sett den. du måste kasta 2 spjut på "special orcen" och sen kan du skada hur du vill antingen med spjut eller svärd äller knivar (spjut brukar jag ta) dom skadar skit mycke på vissa fiender t.ex. "cave trolls"...

men den kan vara lite svår faktiskt första gångerna... bara ett tips: snvänd din special förmåga med

Sam asså osynlighet med din alv kappa.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in