💬
Logga in
Fuska.se

Behöver hjälp, på sagan om kungens åter komst...

52 svar · startad

Nivå 1 · Novis

hmmm, jag föredrar spjut eftersom det är väldigt kraftiga, man dödar ju en östring eller vad de heter med en träff, och medd de dödar man troll med 2 så "special orchen"(jag tror ni menar stora orchen som altid kommer på "svarta porten")blir inte allt för svår! :lol:

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #42

mm man mosar såjut för att det ska vara lätt

8 Jan 2004
Nivå 0 · Nykomling

Man dödar ju grott troll på 1 spjut!!! men alla "bossar" måste man få av rustningen på sen tar man dom på ett slag nästan.

Om man tar ett troll på 2 spjut har man dålig level eller så e man dålig på att kasta :( stackarna som inte kan kasta spjut!!!!! :cry:

Nivå 1 · Novis

fusken för mig typ fungerar inte ved gör jag vör fel? jag gör som de står att jag ska göra

Nivå 0 · Nykomling

du måste klara spelet... :(

10 Jan 2004
Nivå 1 · Novis

duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh, inget fusk funkar, vissa behöver man inte klara spelet med utan det är nåt XP fusk men de funkar inte .........

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

va ja minns så behöver man inte klara spelet innan man kan fuska...så e de iaf på X box...

19 Jan 2004
Nivå 0 · Nykomling

MEN HUR I HELA FRIDEN FÅR MAN 2 PLAYER MODE JAG ELLER RÄTTARE SAGT MIN KOMPIS HAR KLARAT UT UTAN FUSK DE DU. JA MEN ÅTER TILL FRÅGAN BLA BLA BLA BLA BLA BLA SÅ HUR FÅR MAN DEN DÅ SVARA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil:

21 Jan 2004
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #49

jao du får väll börja med att skaffa en speldosa dosa/joystick du kan inte spela 2 p på tangentbord.

22 Jan 2004
Nivå 0 · Nykomling

Jag har klarat ut Sagan Om Konungens Återkomst på PC och X-Box :mrgreen: :mrgreen:

Det finns en bana som heter Sauron´s palantir (Svår) Men ni ´kanske vet redan att den finns

26 Jan 2004
Nivå 2 · Novis

Du kan kasta knivar på honom. ladda upp och släpp

Med tiden så förlorar han sin sköld efter första kastet

Nivå 2 · Novis

Vifta lite med din vapen jaga lite när han holler på att ramla tryck på cirkel då puttar du ner honom............Du moste putta honnom fler gonger för att vinna hela spelet.......................klar tästa de här tack tacktack tack

25 Feb 2004
Nivå 4 · Lärling

hehe detta låg på 16:tonde sidan skulle bara kolla hoppas någon anan skriver har ni global operations ni kan prata om det spelaet på första sidan!!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in