hej den 11e Mars kommer ju nintendo ds som ni kanske redan vet?? kommer ni att köpa?? har ni köpt ?? jag har det redan . men frågan va : e de nån som har varvat super mario 64 ds?? kan ni skicka var man får alla sekret stars?? jag och min kompis behöver en stärna till vi har nämligen 149 (*) så om ni har det kan ni skicka var man får alla sekret stars.?
Nintendo Ds
fel forum skriv i öriga konsoller
jag ska lungt köpa det...
jag ska lungt köpa det...
Lungt har bokat en
OK det var ju bra. men e de nån som kan hjälpa mig eller inte??svara snabbt om ni kan.
Jag ska köpa:
NDS
Spider-man
Rayman
super mario 64 DS
väska till NDS som rymmer konsollen och 8 spel...
3 st extra stylus (pekpennor)
↗ till inläggetJag ska köpa:
NDS
Spider-man
Rayman
super mario 64 DS
väska till NDS som rymmer konsollen och 8 spel...
3 st extra stylus (pekpennor)
vad kostar det att köpa pekpennor ? var köper man dem? jag fick 1 extra när jag köpte mitt vip paket men den försvann när min fasters man spelade på ds:et.
http://www.webhallen.com/prod.php?id=38103
69 kr... 3st som e i färgerna vit, röd och orange
http://www.webhallen.com/prod.php?id=38104
99 kr... 3 st vanliga (tror dom e vanliga)
Man får altid Penna med.Fast jag undrar får man en laddare med ?
det tror jag vell... på alla ställen jag har sett att man kan boka ds så har jag ALDRIG sett att dom säljer/kan boka en laddare.. så det måste ju följa med...
↗ till inläggetMan får altid Penna med.Fast jag undrar får man en laddare med ?
jaa skälvklart det e ju ett spel som man bara kan ladda det e ju inga aaa batteri precis LOL. annars så funkar en sp laddare( game boy advance sp) om du har ett sådant.
Jaha trodde man fick köpa laddare.
↗ till inläggetJaha trodde man fick köpa laddare.
nej ds är som ett sp man kan bara ladda det . det e typ som ett specialbatteri. som en mobiltelefon.
Den kommer att rock fett
har den,tröttna rätt snabbt(vafaan,de e ju samma spel som ja har haft och spelat söndre i hela 7 årXD)
orka slösa pengar på sånt skit...
Orkar slösa tid på dej....