Tycker ni att man ska få hemringning för att man öppnade en dörr två gånger?
Jeakla d@AmP lärare gjorde det på mig helt kOkO han e vad tycker ni?
Tycker ni att man ska få hemringning för att man öppnade en dörr två gånger?
Ofta hemringning för det, jag har aldrig fåt hemringening och gjort mycket vätte saker än det där
vadå? är läraren sjuk i huvudet det är klart man inte ska få hemringning för det.
↗ till inläggetHur menar du öppna en dörr två gånger?Tycker ni att man ska få hemringning för att man öppnade en dörr två gånger?
Tycker ej att man ska få det..
Vilken dörr ?
Jag har typ kallat andra cp och kallat min skola SärSkola och Sär klass m.m men har inte fått hemringning + jag har sagt att vår klass gör mig Psykiskt sjuk Då fick jag en lapp hem :(
↗ till inläggetJag har typ kallat andra cp och kallat min skola SärSkola och Sär klass m.m men har inte fått hemringning + jag har sagt att vår klass gör mig Psykiskt sjuk Då fick jag en lapp hem :(
:lol: hemlapp :P haha det så jag aldrig då kanske jag var nån annanstans
↗ till inläggetJag har typ kallat andra cp och kallat min skola SärSkola och Sär klass m.m men har inte fått hemringning + jag har sagt att vår klass gör mig Psykiskt sjuk Då fick jag en lapp hem :(
Men det var typ när vi skulle göra Nyheter 2004. Då king_of_cheats retade. Då sa den att han var Dum. då sa han att han blev Pcykst störd av dom i klassen. Så var det :bah:
Jopp Läraren fick lite damp men konstigt då!
↗ till inläggetJopp Läraren fick lite damp men konstigt då!
Dom får ju alltid damp en gång när jag skulle hämta linjalen: GÅ OCH SETT DIG!!!!
Alla börja skratta :unsure:
Bara man rör någon får lärarn DAMP :unsure: :wacko:
aldrig fått det men våran kemilärare blir helt galen om någon utanför öppnar dörren till kemisalen när vi har lektion. hon springer efter den som öppnat och sedan kan det ta 5 min innan hon är tillbaks!
men är de inte så d ska vara, X-Treme?
vi får 2 anmärknings lappar och sedan hemringning...
vår engelska lärare hotar oss med olaga hot istället... (att hon ska strypa oss mm)
men hon är så gammal att man an tro att hon börjar bli senil...
vi har sjuka regler på våran skola först en varning:
"gult kort" kallar dom det.. om man får ett till "gultkort" så får man "rött kort och då ringer dom hem..
jag har aldrig fått nåt "gultkort" men min kompis fick det för att han klaga på en tjej hade gett han en örfil
hon fick också men det sjukaste var att han fick ..
alla skrattade :lol:
En av våra lärare om man gör nåt fel börjar han stirra på en, det är jätte störande :cry:
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in