Zero's andra uppdrag hjälp
Zero
↗ till inläggetVad ska man göra på det jag kommer inte ihågZero's andra uppdrag hjälp
man har ett rc-plan och jagar bilar <_<
↗ till inläggetJag tror man ska skuta på domman har ett rc-plan och jagar bilar <_<
amen då bensinen tarslut hela tin
↗ till inläggetJag åkte på vägen hela tiden testa detamen då bensinen tarslut hela tin
Det klart svåraste uppdraget! Låt Zero hänga kvar i gadroben! behövs inte för 100%, är bara extra uppdrag
↗ till inläggetHar du klarat 100% ellerDet klart svåraste uppdraget! Låt Zero hänga kvar i gadroben! behövs inte för 100%, är bara extra uppdrag
de ä bara köra på o köra på .. tillslut hinner du precis.. de tog as många gånger för mej att klara..
↗ till inläggetJag försökte typ 20 gånger innan jag klarade det :zzz:de ä bara köra på o köra på .. tillslut hinner du precis.. de tog as många gånger för mej att klara..
↗ till inläggetJag klarade det på det 4-5 försöketde ä bara köra på o köra på .. tillslut hinner du precis.. de tog as många gånger för mej att klara..
Ok jag överdrev lite jag klarade typ femte gången
↗ till inläggetOkOk jag överdrev lite jag klarade typ femte gången
↗ till inläggetDet klart svåraste uppdraget! Låt Zero hänga kvar i gadroben! behövs inte för 100%, är bara extra uppdrag
Jag har 100%, Jag lät inte Zero va i garderoben, klart att man ska klara uppdragen
↗ till inläggetZero´s tredje sista uppdrag är bebisenkelt :kung: .Det klart svåraste uppdraget! Låt Zero hänga kvar i gadroben! behövs inte för 100%, är bara extra uppdrag
↗ till inläggetDet klart svåraste uppdraget! Låt Zero hänga kvar i gadroben! behövs inte för 100%, är bara extra uppdrag
Alla är lätta,
nej dom ä inte så jätte lätta...
↗ till inläggetHans andra är svårare.nej dom ä inte så jätte lätta...
aaaa... de man ska döda massa.. o de går på bensin ..
↗ till inläggetJa de är svårtaaaa... de man ska döda massa.. o de går på bensin ..