💬
Logga in
Fuska.se

Vinnare!!!

34 svar · startad

Nivå 7 · Fuskare
man får ju större chans att vinna ju fler lotter man har.
jasså det säger du?? varför vann inte jag när jag hade 100 lotter??
Nivå 12 · Mästerfuskare

du har ba större chans att vinna, inte att du garanterat vinner ba fö de.....

Nivå 7 · Fuskare

oj förlåt att jag skrev det blev lite bämg i skallen

Nivå 12 · Mästerfuskare

de gö inge, men efter som vissa människor köper 100 lotter å andra kanske 2, så har dom som köpte 100 lotter större chans att vinna........de blir jävligt orättvist, om ni ursäktar språket...........

ok men denna håller jag och på köpa lotter jag har köpt 36 lotter om jag vinner ska jag köpa gliter o skugga :D och om jag har kvar ska jag lägga in dem i banken för att jag sammlar till användargrupp

Nivå 4 · Lärling

Jag har bara köpt 2 lotter än, men jag tar det lugnt. Jag kanske vinner ändå. Man tjänar ju också poäng på att göra nya inlägg...

Ja.

men intressant att veta vad ni spelaar för!

15 Oct 2003
Nivå 3 · Lärling
de gö inge, men efter som vissa människor köper 100 lotter å andra kanske 2, så har dom som köpte 100 lotter större chans att vinna........de blir jävligt orättvist, om ni ursäktar språket...........

Det tycker inte jag. Dom som köper fler lotter förlorar ju mer poäng.

Det är rättvist tycker jag.

Nivå 12 · Mästerfuskare

jaja, om man ser de på de sätte, ja, men dom har ju oxå större chans att vinna, även om dom köper massor av lotter och blir av me poäng.....

Nivå 8 · Veteranfuskare

2 st köpte jag

26 Oct 2003

grattis sboy2 du vann igen

Nivå 4 · Lärling

det här är sjukt den här gången köpte jag bara 11

Nivå 3 · Lärling

dela dina poäng me mig plzzzz. :wink: (vill inte va ego)

Nivå 4 · Lärling

tigg helst inte för det är så jobbigt.

27 Oct 2003
Nivå 10 · Veteranfuskare

Varför tigga? Det tjänar aldrig man på, bara nån som är emot. Själv så tänker jag snåla med mina poäng. Därför att i början är man så himla fattig! Någon som håller med? Nehe, då får man vara den ända snåla här på forumet. :?:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in