Shotgun, som man laddar mellan varje skott är med skön :D
Favoritvapen?
↗ till inläggetModdat?
Bytt utsende på vapnena.. här finns dom : http://halflife2.filefront.com/files/Count...ns/Weapons;4579
Jag lirar med Elite vapnena Colt M4A1 Carbine Ak-47 Desert Eagle AWP Glock Usp det går mellan Ak och colt hela tiden men jag lirar mest med ak-deagle
En ljuddämpad M4A1 Maverick Colt.
PARA (machine gun) och barettor (2 pistoler på samma gång)
AEGER ;D;D xD
↗ till inläggetFinns ingen Burst på Galil, bara på Famas..Jag har ändrat mej nu haha.. har börjat lira med GALIL med burst.. f*n va den äger!
Famas är väll GALIL?? lr?
erh, nej?
Famas = CT's vapen
Galil = T's vapen..
Haha ok... :P är inte cs nörd som du är.. (står i din sig no offence)
Desert Eagle
bara pistoler i allmänhet......
Glocken.
colt, ak47, desert eagle. Lätt :D
↗ till inläggetHmm, skulle det inte kunna vara Heaton eller någon annan i svergies bästa klan?Colten(M4A1) och Ak:47:an(Kalaschnikocchvf) är lätta att få hs med och dom är dom sköna , fast awp är min favorit :) Vann pris för sveriges bästa Awp:are förut :) :kung:
Vad nickar du på cs? och om du nu skulle fått pris för att du är det så borde det ju stå någonstans, typ i en gamer-tidning..Bevisa att du har fått det..
Det står väll på www.fragbite.com?
↗ till inläggetColten(M4A1) och Ak:47:an(Kalaschnikocchvf) är lätta att få hs med och dom är dom sköna , fast awp är min favorit :) Vann pris för sveriges bästa Awp:are förut :) :kung:
Ehh... Troligt, varför ljuger du ? :/
HUr vet du att han ljuger? bara för att han är medlem på fuska?
rofl
´Herregud. Tror du verkligen på honom?
när jag e Cs: Maverick och Desert Eagle. När är terrorist: Desert Eagle och Krieg 552. Krieg 552: 4skott: död. har sikte och har plats för 30kulor åt gången.