💬
Logga in
Fuska.se

Flimmrar

19 svar · startad

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #1

Jag har ett litet problem med mitt XBOX. Det är så att det flimmrar lite grann på en del av mina. T.ex. om jag spelar Medal of Honor:Frontline så flimmrar livet och texten... Vet någon vad det kan vara för fel och om jag kan fixa det själv i sånna fall???

Nivå 10 · Veteranfuskare

har du en gammal teve?

Nivå 8 · Veteranfuskare

Kanske inte stödjer 60 hz som det ska vara till vissa spel...

1 Mar 2005
Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #4

TV:n är ny, vi köpte den förra året och bör klara 60hz. Fast ja tror det är XBOX:et. För det flimmrade på förra TV:n med. Och det där piiiiiiiiiiiiiiiiiiiip kvittot slrvade vi ort nästan direkt...

2 Mar 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare

då är du ganska körd.

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #6

Ja det kan man säga att jag är. Anntingen får jag sälja det extra billigt o köpa ett nytt eller så får jag drass med det :angry:

Nivå 10 · Veteranfuskare

ja, om du hade haft kvar kvittot så skulle du kunna reklamera det.

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #8

Jag får väl hota dom med att jag ska spränga jorden i småbitar om jag inte får ett nytt XBOX :evil::evil::evil: BIGBARRRABOOOOM :P

3 Mar 2005
Nivå 1 · Novis

De e lungt ja ska ta över världen så kan vi göra de i samma veva

:D

21 Mar 2005
Nivå 11 · Veteranfuskare

Det kan vara glapp i din Scartkontakt.

23 Mar 2005
Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #11
↗ till inlägget

Det kan vara glapp i din Scartkontakt.

Jag tror nästan att du har fattat fel. Hela bilden flimmrar inte. Det syns inte på hela bilden. Det är t.ex bara livet och texten som flimmrar. Men jag kan ju testa med en annan om jag får låna en av nån kompis...

Nivå 11 · Veteranfuskare

Jaså. Okej, förlåt. Då bör det väl vara Xboxen det är fel på, kör någon reningsskivka eller något.

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #13

Det har jag redan testat, för vi har en hemma. Jag kan ju skicka ett mejl eller ringa till den svenska supporten för XBOX och fråga vad det kan vara för fel.

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare

ja, gör det! Att jag inte tänkte på det förut! Då kanske du kan få en ny box ändå!

Nivå 11 · Veteranfuskare

Du kan gå till någon som kan laga den?

24 Mar 2005
Nivå 11 · Veteranfuskare

Det är knappt lönt att ringa till Xbox Service.. Det kostar ungefär 6,75 i minuten, så får man stå i kö i 40 minuter, sen flyttar dom en till en annan kö, där du får stå ytterliggare en timme. Sen kommer du fram, så orkar dom inte hjälpa.. ;). Tro mig.

Gå in på Game ellernågot, dom brukar vara ganska schyssta iallafall.. O.O

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #17
↗ till inlägget

Du kan gå till någon som kan laga den?

Det blir lite svårt att hitta någon som kan laga det gratis, för jag vill inte slösa mer pengar på skiten... JAG KÖPTE DET DÅ DET KOSTADE 3000kr :(

Om jag ska bettala för en lagning så chippar jag skiten... så himmla surt

Nivå 11 · Veteranfuskare

Men det skadar väl inte så mycket om det bara flimrar lite granna sådär <_<? Eller ? ^_^

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #19

Nja, men det stör väldigt mycket på en del spel.

8 Apr 2005
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

De e lungt ja ska ta över världen så kan vi göra de i samma veva

:D

jag vill också va med

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in