bullet Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 bara jag som inte ser mitt inlägg?? aja de stog : jag har fått ngt virus som har lagt sej i 2 system filer så jag kan inte göra ngt med dom säger norton.. finns det ngt man kan göra förutom att omforentera för jag orkar f*n inte uppdatera om css (har 56k)?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 bara jag som inte ser mitt inlägg?? aja de stog : jag har fått ngt virus som har lagt sej i 2 system filer så jag kan inte göra ngt med dom säger norton.. finns det ngt man kan göra förutom att omforentera för jag orkar f*n inte uppdatera om css (har 56k)?? Gå in i felsäkert läge och radera den filen ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 I vissa fall så gör antivirusprogramsskaparna extraprogram som endast tar bort vissa virus/maskar/trojaner. Om du har tur finns ett sådant program...sök på google och altavista efter "prorat remover" eller nåt i den stilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ReGaLiS Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 owww.... lätt stoppa i xp skivan och reparera dom infekterade filerna! :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 (redigerat) Jag hade ett exakt sådant virus (jag skaffade 2 olika anti-virus program för att ta bort det, mycket onödigt). Jag märkte att man inte kan ta bort den infekterade filen men jag tänkte inte på att det går att ta bort villka filer som helst om man går i felsäkert läge (smart!) PS. Det viruset förstör datorn och gör "Restore" skivorna obrukbara i den så att man varken kan återställa hårdisken, datorn bara stängs av och går knappt och använda sedan tror jag (jag fick bort mitt i tid som tur var). Redigerat 28 Februari 2005 av Mega99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bullet Skrivet 1 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 tack.. har tagit bort viruset nu.. felsäkert läge 4 life haha.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.