💬
Logga in
Fuska.se

Super Smash Bros Melee

29 svar · startad

Nivå 3 · Lärling

ingen sonic???????? :( damn it!!! ja som tyckte de skulle va cool me han i spelet ;) B)

13 Mar 2005
Nivå 11 · Veteranfuskare

Ork.. Nu är tjatet här igen. Hur j*vla svårt är det att fatta ? DET GÅR INTE.

Välj den gubbe du är bäst med, och slåss som en galning ;)

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

jag klara det inte försökte 2gånger och så gorde jag ett mistag jag radera alla gubbar men jag har alla 251 trofeer

alla 251? det fínns över 290.

Jag klarade den med jigglypuff första gången men nu har jag klarat den med Link också.

Nivå 11 · Veteranfuskare

297 troféer, vad jag har lärt mig. La ner med det spelet för ett halvår sen, ofantligt långtråkigt. Har alltså inte fått alla. Har hört att man måste ha Pikmin för att få en trofée (?).

14 Mar 2005
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

e du säkert??? för de var en snubbe här i fuska.se som skrev en skit lång kod för att få han o sa oxo att man kunde få knuckles lr super sonic............ ;) (du kan kolla själv i fusk till ssbm)

tror du int att jag skulle vara såhär bomb säker om jag inte prövat och misslyckats! :P

föresten smälter den där bilden på sonic inte in i den andra...

Senast ändrad:

Nivå 11 · Veteranfuskare

MEN... Usch. Att ni aldrig kan förstå. Man kan inte få Sonic, Knuckles och company. Det var nåt j*vla april skämt som någon drog in här förra året. Sen har vi slitit med det i ett år. För f*n. Om ingen kan bevisa att dom fått det än, varför tro på det ? Usch. Ungar.

Back to topic, hur man klarar sista banan ~

15 Mar 2005
Nivå 4 · Lärling

Ness!

Hoppa strax utanför kanten och vänta tills alla kommer. Gör en PK Thunder (upp och B ) och skjut dig själv genom allihopa. Spring till andra kanten och gör samma sak. Mycket bra taktik!

En annan sak som är bra är att använda PK Fire (Sidan och B ) på Giga Bowser. Då blir han typ helt CP och stoppar vägen för dom andra två gubbarna. Dessutom tar han skitmycket skada.

Mer bra saker med Ness är PK Magnet (ner och B ) för han kan ladda upp både från Giga Bowser och Mewtwo.

Visserligen det går att använda Jiggypuff, men jag tycker att det är svårare. Möjligtvis för att jag tycker att Ness är min favoritgubbe.

Nivå 7 · Fuskare
fox&link
f*n VAD DU LJUGER DU HAR INTE ENS KLARAT DEN EN ENDA GÅNG KILLER KOOPS
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

men man kan inte få SONIC lr KNUCKLES

Hur vet du det?

Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag vet inte hur han vet det. Men jag vet det, därför Nintendo har sagt det själva. Att det inte går.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in