💬
Logga in
Fuska.se

Sony Playstation Psp

14 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Hej allihopa,

Jag funderar på att köpa den nya psp enheten. Nu undrar jag vart man hittar den till bästa pris. Det är massor som har import varianten, ska man köpa den eller vänta. Jag undrar också om denna sajt http://www.gametronics.se/ är den som har bäst tillbehör till psp'n eller om det finns andra med bättre saker?

Tack på förhand

Malin

Senast ändrad:

ööhh.. vill du köpa en importversion ? .. för de har la inte kommit till sverige än ? .. men vänta o köpa inte import..

2 Mar 2005
Nivå 6 · Fuskare

jag tycker att du ska vänta :)

Nivå 4 · Lärling

Man måste väl vänta tills den kommer då hittar annars hittar man ju inga spel ju

mmm.. för annars får du la importera spel me... :blink:

3 Mar 2005
Nivå 2 · Novis

Den släpps 24 Mars i USA, så det dröjer nog till sommaren om du skall vänta!

Men sök på Internet ngn Amrekansk hemsida bör vara billigast

Senast ändrad:

okej .. PSP verkar as grymt..

4 Mar 2005
Nivå 8 · Veteranfuskare

Fast det är lite dyrt...

Nivå 6 · Fuskare

varför inte köpa ett ps2 istället.... det e ju lika dyrt...

5 Mar 2005
Nivå 0 · Nykomling

Dyrt? detta e ju riktigt kvalla men ändå 1995:- för en så liten konsol men den lär ju äga eftersom jag har förbeställt en

Nivå 4 · Lärling

nintendo ds eller sony psp? jag väljer DS!

21 Mar 2005
↗ till inlägget

kan du bara med dig en PS2 och spela pa bussen? sa korkade typer pa det har forumet. Man blir ju nastan radd

22 Mar 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

Om du vill ha PSP nu så importera den.. Annars finns det risk för att du kan få vänta ända till september..

24 Mar 2005
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Håller med Orzon köp ett ps2, billigare och bättre.

Det kommer ju nästan samma spel , förutom all dessa pussel spel.

Och om du ska spela på bussen köp en ds... mycket roligare, roligare spel och roligare att köra mot kompisar(sammanfattat:roligare)

26 Mar 2005
Nivå 1 · Novis

Hejsan!.

Om ni tittar på GameTronics nåt sånt heter det så får man ett spel när man köper PSP själv så ska jag köpa den lite tidigare farsan har nån grej med jobbet så man får billigare men endå. Det är Onödigt att köpa just ( NU ) vänta tills den kommer till sverige då kan du köpa bland annat GTA PSP, GT4 OSV . :gitarr:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in