Jag och min kompis är jätte panka.Vissa säger att 1K är lite men för mej och min kompis är det jätte mycket vi tycker till och med att 100gp är mycket :( .Kan nån ge ett tips hur man skaffar pengar? :(
:cry:
Jag och min kompis är jätte panka.Vissa säger att 1K är lite men för mej och min kompis är det jätte mycket vi tycker till och med att 100gp är mycket :( .Kan nån ge ett tips hur man skaffar pengar? :(
:cry:
Fiska!
:kung:
Fixa upp din smithing och mining till vl 30+ och selj det du smithar eller selj coal 150 each lvl 30 mining behovs!
du kan göra som jag gjort, att mina och smitha, men inte sälja coal, utan göra mith saker!!
eller går du upp i woodcutting, för yew loggs kan du sälja för 300 each minst
Jag är dålig på alla de sakerna bara bra på fight så det kommer ta många timmar men tack :cool: :lol:
Fiska går skit fort
Det skulle gåt fort om jag hadde level :angry:
eller så dödar du hill giant och tar deras big bones och säljer 350 each in world 1, Jag har sålt över 5k big bones!
↗ till inläggetJag gick från fishing level 1 till 28 på några timmarDet skulle gåt fort om jag hadde level :angry:
Hill gaints jag ar i lvl 38.och jag tränar på att fiska. :medieval:
↗ till inläggetDet skulle gåt fort om jag hadde level :angry:
Jag gick från fishing 6 till 23 på kanske 1 timme :P
Hahahahahaha jag gjorde så en kille dog så jag fick 5,2k :lol:
bra.. LOL
Är du member? För då ska man fletcha eller göra bowstrings.
om du e member gör cannon balls och sälj eller så kan du sälja steel bars till mig 500 ea(jag köper minst 100st) :D
Men jag är inte member och har inga steel bars men nu har jag 8k :D
hugg rune essence... hug typ 1000st och sälja dem för 20k eller mer... :cool:
Jag smider och fiskar jag har tjanat 5k
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in