Gäst Reyintaz Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 när man spelar de ondas fälttåg så har man en q (bonus) plundra kungagravarna..hur gör man det? tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 när man spelar de ondas fälttåg så har man en q (bonus) plundra kungagravarna..hur gör man det? tacksam för svar Jaa...för mig var det bara att gå fram till gravarna med en hjälte. De är ju i närheten av fiendens bas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Reyintaz Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 jag vet vart dom är..ska testa din ide.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joaacim Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 Hur ser gravarna ut (Har inte fixat det :P) ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jerkan Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 gravarna är 3 st smp kullar till vänster om edoras! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 Gravarna är väl husen? Det gjorde jag då jag körde banan. Förstörde alla husen och fick då en hel del med pengar ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joaacim Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 (redigerat) ska testa vid min 3e varvning :) Redigerat 11 April 2005 av joaacim Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joaacim Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 gravarna är 3 st smp kullar till vänster om edoras! För mig var det 2stycken gravar öster om Edoras port... Klararade Questen då så då borde det väll bara finnas 2st? Jokinen: Det behöver inte vara en hjälte som går till dörren vid kullen.......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.