💬
Logga in
Fuska.se

Vad Ska Jag Köpa ?

21 svar · startad

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #1

ska jag köpa nintendo ds eller Tales of symphonia ????????????? tror jag ska köpa ds mest för ds ROCKAR [=[__]=]

[+[__]::]

Senast ändrad:

Nivå 1 · Novis

´Det beror på om du är villig att lägga ner 1500 för ett NDS så tycker jag att du ska köpa det men om du inte vill betala så mycket då ska du köpa ToS

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #3

jag ska sälja mitt n64 lite gamecube spel och nåra kontroller så jag kan köpa ds

Nivå 1 · Novis

Om du gör det så får du nog råd med DS och det verkar som att du vill köpa det så jag tycker köp det!

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #5

ok tack

Köp båda!

Nivå 10 · Veteranfuskare

Köp Tos

men om du säljer du du precis får råd med ett nds så är ju pengarna slut inga spel... men jag tycker du ska köpa nds för du får jag pengar sen ju!

Nivå 5 · Fuskare

köp DS, det är roligt.

12 Mar 2005
Nivå 11 · Veteranfuskare

Köp DS. Helt ny spelkonsoll ffs.. Bli först i plugget.

Å andra sidan, är ToS 3 gånger billigare.

Mer pengar till godis, chips och onödiga saker :gitarr:

13 Mar 2005
Nivå 3 · Lärling

ToS är det grymmaste spelet som finns tillgängligt till Game Cube av dom jag testat. Ett så bra spel kommer inte än på ett tag till DS. Så varför köpa det nu? Det skulle väl vara som mellanmjölk säger...Du blir först i plugget, och det är ju skit ballt

:D

gillar du RPG så måste du köpa/spela Tales of Symphonia

Nivå 11 · Veteranfuskare

Det låter som jag bör köpa ToS. Efter betygen.. O.O

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

ska jag köpa nintendo ds eller tails of symphonia ???? tror jag ska köpa ds mest

Men det är klart att du ska köpa Nds!Tails of symphonia är ju bara ett spel :rolleyes:
Nivå 11 · Veteranfuskare

mm.. Och ToS är 3 gånger billigare. Alltså ToS.. :)

Nivå 1 · Novis

tales of symphonia äger! köp det! du kommeri nte ångra dig

Nivå 11 · Veteranfuskare

Det sägs så =D. Funderar faktiskt starkt på att köpa det efter en trailer jag såg.

14 Mar 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare

Men det är klart att du ska köpa Nds!Tails of symphonia är ju bara ett spel :rolleyes:

Inte bara et spel, utan ett bra spel

TOS ägger

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #18

ok då vet jag alla röster (dom flesta) nds jag skulle endå köpt ds och sen köpt Tales of symphonia lite senare

Senast ändrad:

Nivå 11 · Veteranfuskare

Köp ToS före, och vänta på att DS går ner i pris.. Om du inte redan gjort din affär.

:)

15 Mar 2005
Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #20

ne det har jag inte

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in