ska jag köpa nintendo ds eller Tales of symphonia ????????????? tror jag ska köpa ds mest för ds ROCKAR [=[__]=]
[+[__]::]
ska jag köpa nintendo ds eller Tales of symphonia ????????????? tror jag ska köpa ds mest för ds ROCKAR [=[__]=]
[+[__]::]
´Det beror på om du är villig att lägga ner 1500 för ett NDS så tycker jag att du ska köpa det men om du inte vill betala så mycket då ska du köpa ToS
jag ska sälja mitt n64 lite gamecube spel och nåra kontroller så jag kan köpa ds
Om du gör det så får du nog råd med DS och det verkar som att du vill köpa det så jag tycker köp det!
ok tack
Köp båda!
Köp Tos
men om du säljer du du precis får råd med ett nds så är ju pengarna slut inga spel... men jag tycker du ska köpa nds för du får jag pengar sen ju!
köp DS, det är roligt.
Köp DS. Helt ny spelkonsoll ffs.. Bli först i plugget.
Å andra sidan, är ToS 3 gånger billigare.
Mer pengar till godis, chips och onödiga saker :gitarr:
ToS är det grymmaste spelet som finns tillgängligt till Game Cube av dom jag testat. Ett så bra spel kommer inte än på ett tag till DS. Så varför köpa det nu? Det skulle väl vara som mellanmjölk säger...Du blir först i plugget, och det är ju skit ballt
:D
gillar du RPG så måste du köpa/spela Tales of Symphonia
Det låter som jag bör köpa ToS. Efter betygen.. O.O
↗ till inläggetMen det är klart att du ska köpa Nds!Tails of symphonia är ju bara ett spel :rolleyes:ska jag köpa nintendo ds eller tails of symphonia ???? tror jag ska köpa ds mest
mm.. Och ToS är 3 gånger billigare. Alltså ToS.. :)
tales of symphonia äger! köp det! du kommeri nte ångra dig
Det sägs så =D. Funderar faktiskt starkt på att köpa det efter en trailer jag såg.
Men det är klart att du ska köpa Nds!Tails of symphonia är ju bara ett spel :rolleyes:
Inte bara et spel, utan ett bra spel
TOS ägger
ok då vet jag alla röster (dom flesta) nds jag skulle endå köpt ds och sen köpt Tales of symphonia lite senare
Köp ToS före, och vänta på att DS går ner i pris.. Om du inte redan gjort din affär.
:)
ne det har jag inte
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in