Mugaga Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 ska jag köpa nintendo ds eller tails of symphonia ???? tror jag ska köpa ds mest Men det är klart att du ska köpa Nds!Tails of symphonia är ju bara ett spel :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 mm.. Och ToS är 3 gånger billigare. Alltså ToS.. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metpy Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 tales of symphonia äger! köp det! du kommeri nte ångra dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Det sägs så =D. Funderar faktiskt starkt på att köpa det efter en trailer jag såg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Men det är klart att du ska köpa Nds!Tails of symphonia är ju bara ett spel :rolleyes: <{POST_SNAPBACK}> Inte bara et spel, utan ett bra spel TOS ägger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 14 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 (redigerat) ok då vet jag alla röster (dom flesta) nds jag skulle endå köpt ds och sen köpt Tales of symphonia lite senare Redigerat 14 Mars 2005 av paper_yoshi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Köp ToS före, och vänta på att DS går ner i pris.. Om du inte redan gjort din affär. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 15 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 ne det har jag inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 köp ds det rockarrrrrrrrrrr hårt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jovve^ Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 Köp Tales of symphonia det äger, om du har det så köp ett Nintendo DS ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg