kan nån hjälpa mej att hitta bad egg när det hatchas blir det en pokemon som ser ut som 2 frågetecken eller ett frpgetecken i en ring
Bad Egg!
Hatcha inte Bad egg.Min kompis sa att det finns ett virus i det och kommer pajja ditt spel.
Öööö, vad är Bad Egg? :unsure:
↗ till inläggetÖööö, vad är Bad Egg? :unsure:
Det är ett ägg som har ett virus i sig istället för en pokemon.Om du hatchar ägget så kommer du pajja hela spelet och du kommer inte kunna laga spelet.
men vilket spel snackar ni om? :huh:
↗ till inläggetmen vilket spel snackar ni om? :huh:
Ruby,Saphire,Fire Red,Leaf Green, nått av dom eller??
ja men det skiter jag i jag har två ruby så snälla sig var man får den för ett ruby är testkanin
Gör det inte! Då dör ju lilla testkaninen! :P
Själv så tror jag int på det där med virus som pajar spelet,men kanske det berömda Pokémonviruset...Se http://www.serebii.net/games/pokerus.shtml så hajar ni.
PokeRus pajjar inte spelet det gör så att pokemonens stats går högre upp än vanligt när man levelar upp
men tillbaka till ämnet hur får man badegg snälla säg jag ger er poäng om ni förklarar bra och det funkar
Jag tror man måste använda AR
Lek med en AR så kommer du (kanske) få ett BadEGG från "tanten som gav dig det där ägget".
Den brukar inte hatcha till nånting för att de flesta spelen hinner förstöras innan den hatchar.
Bara få har fått chansen att se vad det blev förnåt.
hi
do someone talk english here? :meddum: :wub:
i do but yuo dont now what where talking about but just back to topic
Jo men finns det nått fusk så man får det utan AR eller maskin eller hur man möter den där frågetecknet?
leta på internet efter svaret jag tror inte man kan få tag på det utan en ar eller gs i alla fall.
i talk english Pm me
But back to topic someone who knows to get badegg whitout AR or GS
Or to find questmark pokemon
Varför finns bad egg? asså, vem vill förstöra sitt spel, och varför HAR dom bad egg? helt dumt!
Sorry, råkade posta 2 ggr.. så glöm det..
:meddum:
men måste fråga: vad är AR? och var finns det?