💬
Logga in
Fuska.se

Alla Som Gillar Pokemon Klicka Här!

16 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

tja, jag undrar om det finns några som fortfarande håller på med pokemon-TCG? för att jag ska spela i en liga undrar om någon har spelat i någon liga eller varit och tittat eller hört någon som spelat.

Tacksam för svar :D

7 Mar 2005
Nivå 4 · Lärling

jag spelar bara yu-gi-oh

spelar ibland när nån frågar har lirat ihop en EX lek mahahahaha

Nivå 4 · Lärling

spelar oxå bara yo-gi-oh :)

8 Mar 2005
Nivå 5 · Fuskare

Jag spelar inget just nu oh för, för typ 4 år sedan bytte jag pokemon kort

9 Mar 2005

Visst har jag väl några i bokhyllan men har aldrig använt dem i spel. Visst hade det varit kul men jag har tyvärr växt ur det nu. Men jag har för mig att det finns en svensk officiel Pkmn sida om Kort. Kom dock inte ihåg sidan...

10 Mar 2005
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

tja, jag undrar om det finns några som fortfarande håller på med pokemon-TCG? för att jag ska spela i en liga undrar om någon har spelat i någon liga eller varit och tittat eller hört någon som spelat.

Tacksam för svar :D

Jag kan bara lite om pokemon crystal :)
3 May 2005
Nivå 2 · Novis

det heter pokemon inte polemon.

Jag har cirka 900 kort från förut när jag spelade brukar kolla på dem hälften av bunten är glitter.

4 May 2005
Nivå 4 · Lärling

För 2 år sen hade jag pokemon kort

men jag har sålt dem

jag hade ca. 1300 st. :)

Nivå 4 · Lärling

jag hade typ två pokemon kort, eller iallfall två halvor till två olika kort. dom plockade jag inte ens upp från marken...

5 May 2005
Nivå 5 · Fuskare

spelar bara yu-gi-oh (pokemon e ute :P)

Pokemon e inte ute!I December e det inne igen när Pokemon Diamond & Pearl kommer!Det är pokemonkorten som e ute!

det händer för mig med när jag skriver så snabbt och tittar inte på tagentbordet... utan bara på skärmen

6 May 2005
Nivå 2 · Novis

jag hade pokemon-kort för typ 5 år sen men då hadde jag dom bara för att dom va coola :cool: och ville "skryta" med att jag hadde tex en glittrig charisard (eller hur det nu stavas).jag har väll typ 150 kort. men jag bara ÄLSKAR yo-gi-oh!-tcg :wub:. men jag har lite problem med att läsa reglerna :unsure: ... finns det non som vet var man kan köpa en svensk regelbok? eller non sida där reglerna står på svenska?! :student:

ps. jag öppnar en ny tråd

7 May 2005

Det är inget fel med att Samla på pkmn kort. Visst... Pokemon var mycket inne för ett tag sedan. Men det var då. Nu finns det ju fortfarande några som samlar.

Det är precis som ni som samlar och spelar Yu-Gi-Oh.

10 May 2005

Förut gillade jag det men inte nu!

Nivå 2 · Novis

jag sa aldrig att det var fel att samla på pkmnkort men JAG tycker inte om dom (gjorde det)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in