💬
Logga in
Fuska.se

mario kart till gamcube

566 svar · startad

När du har klarat SpecialCup på 150cc får du alltour Cup.

ska man vinna i alltour cup för att få boo och den andra?

Nej när du klarar Alltour Cup får du Mirrot Mode. Då måste du klara Star cup på mirror mode för att få Petey Piranha och King Boo!

Egentligen så heter den All Cup Tour och på Mirror Mode så är allting Spegelvänt.Har någon av er fått Luigi´s Mansion???

alltså Battle Mode Banan,inte Spelet.

okej, men kan vi ta d här i pm så vi inte spammar för mkt

Tråden är till för att hjälpa varandra. Så de kan inte kalla oss för spammare.

jag vet, men kan vi ta d imorrn ska gå och lägga mig nu

Nej när du klarar Alltour Cup får du Mirrot Mode. Då måste du klara Star cup på mirror mode för att få Petey Piranha och King Boo!

Vilken Svårighetsgrad på All Cup Tour?????

På 150cc om du undrar hur man får Mirro Mode.

1 Dec 2003
Egentligen så heter den All Cup Tour och på Mirror Mode så är allting Spegelvänt.Har någon av er fått Luigi´s Mansion???

ja har den

jag håller på att skaffa det

ja har den

Jag med spelet är jätte lätt man varvar det efter 2 dagar. pust, suck :frown:

men det är kul :D

ja har den

Jag med spelet är jätte lätt man varvar det efter 2 dagar. pust, suck :frown:

knappast po två dagr (ioförsej det bror på hur bra man är ) men asso ni som inte har köpt det än så söäger jag bara några saker

DET BÄSTA MED SPELET ÄR:valdigt roligt finns noginge bätre spel ialafal vad jag tycker.

DET SÄMSTA MED SPELET ÄR: asso man kllarar det för snappt om man e bra på det jag klarra et på 3timmar kan man säga asso hur ätt som jhelst och battle e inte lika roligt som på 64 men annars så garanterar jag KÖÖÖÖPPP DET

så nu har jag all cup tour lr vad den nu heter :)

men ska jag klara all cup tour på 150cc för att få mirror mode?

Det är dumt att man inte får något när man klarar All Cup Tour

på 50 cc eller 100 cc.

Yoshi, ska man klara 150cc på all tour cup för att få mirror mode?

japp det e sant du måste klara hundrafemtio för att få mirror mode

så det e så ja*la onödigt att du kör på 50cc och 100cc för du vinner ingenting men gör det endå för då när du har klarat av varenda cup så kommer det fram en sak där det står congratulations thanks for playing och där står står alla karakrärer med guldbilen feet koolt asso och så får du en ny framsida med boo,phanta plant, toad,toadellet och lite andra karaktärer asso nyu framsidda där det står start records och options det e den framsidan som byts så jag garanterar klara 50cc och 100cc på all tuor cup innan du börjar med att köra på 150cc (det var bara ett bra tips) . ps:det blir mycke lätare om du kör själv utan någon polare, det hjälpte mig ialafal (asso utan polare) men på mirror mode när ,man ska vinna guldbilen på all tuorcup så behöver man nog lite hjälp av npógon polare

2 Dec 2003

vilken är er favorit bana och favorit team och favorit bil?

min fovvo bana: waluigis bana lr warios

favvo team: Toad och baby bowser

favvo cart: Toads bil

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in