💬
Logga in
Fuska.se

mario kart till gamcube

566 svar · startad

Nivå 10 · Veteranfuskare

Mitt favvoteam är Mario och Babymario. Och min favvokart är mario´s kart. Min favvobana är, det spelar ingen roll, för att jag vinner ändå. Men jag måste köra om allt eftersom varenda spel som jag har, har raderats på grund av det där jäkla minneskortet. Min favvokart är ju lite olika beroende om man kör på 50,100 och 150.

Nivå 1 · Novis

soul calibur 2 krossar sten. om man har två doser blir det dubbelt så kul. (om nån av er ändå inte tycker om det så kan ni gärna sälja det till mej)

Nivå 5 · Fuskare

ehh, fel ämne

Nivå 1 · Novis

var har du hittat dom? ascoola

Nivå 2 · Novis

du är knäpp

här snackar vi mariokart

Nivå 1 · Novis

sorry... my mistake. mario cart e faktis ett bra spel för alla mario fans. en 9/10

Nivå 5 · Fuskare

jag ger d 9½/10

Nivå 2 · Novis

varför bara nio½/10?

Nivå 1 · Novis

inget spel är perfekt. bara dom som gör spel med känsa (inte för att jag vet nått om hur dom gör spel men ändå)

Nivå 2 · Novis

ett spel som är perfekt ska man kunna fortsätta spela om 10 år

Nivå 2 · Novis

Mario Kart Double Dash. Min polare fick det för bara några dagar sen.

Jag tycker iof dom kunde ha laggt ner mera tid på handlingen i det spelet. Och dom skulle ha kunnat piffat upp grafiken lite. Jag förstår mig inte på Gamecube (eller Nintendo) Dom gör bara spelen i halvgrafik. Alltså.. Gamecube är gjort så att det ska klara mer än hälften så mycket som dom spelen som är producerade nu är.

:shock:

Men jag kan förstå dom också. Det är ju samma med datorer, om man precis har köpt ett spel och det står kanske Minimum req. 450Mhz coh man har det. Nu är det ju inte så att spelet inte funkar på det bara för att det är minimum. men det är nästan alltså. Gamecube skulle kunna prestera mycket mera men hur kul är det om ett spel man köpt Laddar i 700 år? Kanske inte så jätte kul.

Hare bra!

Mvh Cheatorx

3 Dec 2003
Nivå 2 · Novis

Det är ett racing spel

det ska inte va så mycket handling :roll:

det är mäst handling i äventyrs spel och inte i racing spel.

Nivå 2 · Novis

precic min mening 8)

Nivå 10 · Veteranfuskare

Jag älskar det spelet, så jag ger det 10/10.

Nivå 2 · Novis

grunnat i veckor ,har nu bestämt mig,JAG SKA HA DET SPELET.

Nivå 10 · Veteranfuskare

JAG SKA KÖPA mARIOpARTY 5 NÄR DET KOMMER UT. sKA NÅGON MER KÖPA DET, ELLER ÄÖR DET BARA TRÅKIGT??

Nivå 5 · Fuskare

JaG sKa InTe KöPa D, mEn Nu TiLl ÄmNeT

Nivå 10 · Veteranfuskare

Okey, men Koopa Paratoopa´s kart är ju kass. 1 i speed. Men 5 i acceleration.

Nivå 5 · Fuskare

d e bäst att ha mkt i speed och mkt i accel

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in