💬
Logga in
Fuska.se

Vi Har Konstiga Lärare

27 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling

Äh, lite bråk ska där alltid vara. Lärarna kan få fet damp ibland, det är bara att fortsätta att irretera sig på dom, tillslut kollar dom inte ens åt ert håll.

Om man sitter långt bak i klassrummet blir det ofta slagsmål, suddigumskrig och ultra snack, säger dom till så är det bara att hålla käften i någon minut och sen gapa och gagga igen. Sen bryr dom sig inte. Lite kul ska man allt få ha, låt inte skolan förstora det roliga.

Nivå 0 · Nykomling

Hatar våra lärare asså dem tror dem bestämer man får inte ens ha keps eller mössa inne så blir dem arga ibland när några har dyra märkes kläder asså jag blir helt galen och så är lärarna snåla. Min kompis skulle skölja ur en liten skål med några skvättande färger på då kom vår lärare och sa nä vi sparar färgen det är dyrt asså fattigaste och snålaste skolan i hela världens historia någonsin skådat

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Äh, lite bråk ska där alltid vara. Lärarna kan få fet damp ibland, det är bara att fortsätta att irretera sig på dom, tillslut kollar dom inte ens åt ert håll.

Om man sitter långt bak i klassrummet blir det ofta slagsmål, suddigumskrig och ultra snack, säger dom till så är det bara att hålla käften i någon minut och sen gapa och gagga igen. Sen bryr dom sig inte. Lite kul ska man allt få ha, låt inte skolan förstora det roliga.

Det är så att han alltid kollar på mig

Och om jag säger: Vad stirrar du på?

Då svarar han: Får man inte kolla?

Då säger jag: Ne

Då går han där i från och är sur :lol:

Men jag sitter längst back så våran näst största Damplärare hör mig inte :visslar:

Nivå 0 · Nykomling

Eller som min kompis sa: "Är du tänd på mina bröst eller, Herr Karlsson ?"

... =P

(När lärarn stirrade på honom).

28 Mar 2005
Nivå 0 · Nykomling

Min brorsa å hans klass har nog haft den cpigaste vikarien(jag har också haft henne)När min brorsas klass prata en del då skrek han:JAG HAR JOBBAT SOM LÄRARE I 40 ÅR MEN DET HÄR TOLERERAR JAG INTE!! sen kanske en vecka senare hade vi henne hon visste inte var vi satt så alla killar satte sig längst bak å tjejerna längst fram när hon började läsa ropade alla killarna:jag har jobbat som lärare i 40 år nu men dethär tolererar jag inte.då av någon konstig anledning blev vi utslängda.hon jobbar inte som vikarie längre hon är utbränd.

Nivå 0 · Nykomling

Men våran Extra lärare har några konstiga Tempraments problem, Eller rent ut av Damp. Asså jag och Trollungen Skulle gå till ett ställe då sa jag: Snabba då FläskArsle. på skojj asså alla fattade det men vår extra lärare: MAN SKA INTE SÄGA SÅNT! Trollungen sa: Men det var ju på skämt. Extra läraren: MEN MAN SKA ÄNDÅ INTE SÄGA SÅNT. Totalt damp

Nivå 0 · Nykomling

ultimat damp

29 Mar 2005
Nivå 0 · Nykomling

Jajjamensan Totalt Ultimat damp

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in