star-wars älskaren:
Har försökt bli medlem ONline men det har itne funkat för mig :(
Xbox_master:
Du lägger dem i "Maps" vad jag vet.
star-wars älskaren:
Har försökt bli medlem ONline men det har itne funkat för mig :(
Xbox_master:
Du lägger dem i "Maps" vad jag vet.
Jag har gjort det men när jag ska starta skärmytsling så stängs spelet av.
Vad gör jag för fel. :blink:
↗ till inläggetsom ja sade i mitt PM som jag skickade till digJag har gjort det men när jag ska starta skärmytsling så stängs spelet av.
↗ till inläggetJag har gjort det men när jag ska starta skärmytsling så stängs spelet av.
Du får gärna säga det till alla andra. Det finns nog andra personer med exakt samma problem som Xbox_master har.
Sry... du tar bort en fil som heter skirmish och är en .ini fil som ligger i C:\användarnamn\documents and settings\application data\slaget om midgård :D
Vill någon här köra Minas tirith (7 våningar) över nätet ???
↗ till inläggetVilken av dom där skirmisharna ska man ta bort jag har tre.Sry... du tar bort en fil som heter skirmish och är en .ini fil som ligger i C:\användarnamn\documents and settings\application data\slaget om midgård :D
Har nån av er någon mod så att man får pengar och komandopoäng ??? Skulle behöva.
↗ till inläggetJa. Msn?Vill någon här köra Minas tirith (7 våningar) över nätet ???
↗ till inläggetUrsäkta att jag inte fattar men varför ska man ta bort den?Sry... du tar bort en fil som heter skirmish och är en .ini fil som ligger i C:\användarnamn\documents and settings\application data\slaget om midgård :D
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in