vad vill ni ha mer av jag vill ha snabbare flygplan och heli :) :)
Vad Vill Da Ha Mer På San Andreas
Ja dom kan göra saker mycket bättre och lägga till saker som inte finns.
↗ till inläggetjapp håller med :cool:Ja dom kan göra saker mycket bättre och lägga till saker som inte finns.
Och förbättra mycket!
↗ till inläggetmm bätre grafik mer barnOch förbättra mycket!
man ska kunna rida å slakta hesten å sen äta den så slipper man åka å köpa en pizza! :P
ps det hade vart grymt med nåra fantasi bilat , flygplan m.m.
1.Kulsprutor till Hydran.
2.Ha kvar magneten på helikoptern när man har gjort klart uppdraget när man ska använda magnet helikoptern.
EDIT:
3.En Vatten scooter!
↗ till inläggetdet skulle va coolt1.Kulsprutor till Hydran.
2.Ha kvar magneten på helikoptern när man har gjort klart uppdraget när man ska använda magnet helikoptern.
↗ till inläggetJapp , det tycker jag med.1.Kulsprutor till Hydran.
Läs Edit på det inlägget!
(Vatten scooter)
↗ till inläggetokej1.Kulsprutor till Hydran.
↗ till inläggetAllt det där är saker som kan vara med i nästa GTA spel så det kan inte va med i SA1.Kulsprutor till Hydran.
EDIT:
3.En Vatten scooter!
↗ till inlägget1.Kulsprutor till Hydran.
EDIT:
3.En Vatten scooter!
Jag vet , men vi pratade om vad som vi skulle vilja ha till det.
↗ till inläggetJag vet det1.Kulsprutor till Hydran.
EDIT:
3.En Vatten scooter!
onödig tråd
Mer bilar som inte tar skada när man skuter på dom,
↗ till inläggetDå blir det inte roligt <_<Mer bilar som inte tar skada när man skuter på dom,
↗ till inläggetMer bilar som inte tar skada när man skuter på dom,
Några fler i alla fall, det finns ju inte många,
↗ till inläggetJag undrar varför dom tog bort skateboarden i san andreas <_<Mer bilar som inte tar skada när man skuter på dom,
↗ till inläggetDet hade varit grymt att ha det med i nästa gta spel.Mer bilar som inte tar skada när man skuter på dom,
↗ till inläggetDet skulle gasnka fjantigt ut, måste jag säga! :lol:Mer bilar som inte tar skada när man skuter på dom,
Jag tycker att det skulle finnas hastighets mätare och att polisen kontrolerar ifall man kör på rätt sida kör fort mm