💬
Logga in
Fuska.se

Fel Låt Vann!

44 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling Moderator Moderator
Trådstartare #1

Håller nån med om att fel låt vann?

Las Vegas :cry: var dålig enligt mig, själv tycker jag Nanne Grönvall :P skulle vunnit!

Ska aldrig se detta igen, svergie kan ju inte rösta. Dessutom låter de utlänningar vara med :angry:

Nivå 0 · Nykomling

Ehh, jag tycker Las Vegas var bäst. Men det var ju ändå bara med typ 3 poäng.

Nivå 0 · Nykomling

Las Vegas ÄGDE ALLT DEN ÄGER

Nivå 0 · Nykomling

Nej, Nanne Grönvall var bäst!

Nivå 0 · Nykomling

Ja, Nanne Grönvall var helt klart bäst. Jag var så säker på att hon skulle vinna efter de där 134 poängen T_T.

Nivå 0 · Nykomling

Martin Stenmark är sjukt bra sångare. Men det är Nanne Grönvall också. Tyvärr så var det mest tonårsflickor framför tv-apparaterna idag. Och inte rutinerade, tjocka män.

Nivå 0 · Nykomling

Vadå att det kom som en chock att han vann..helt otippat

Nivå 0 · Nykomling

tycker Las vegas var en av de bästa låtarna. men shirley clamp (lr hur det nu stavas) var kanske lite bättre... martin stenmark var inte helt otippad, många trodde att han skulle kunna vinna.

Nivå 0 · Nykomling

Så låter det alltid.

"Fel låt vann."

Svenskar blir aldrig nöjda.

Jag har inte hört alla låtarna, men av de jag hört var Nordman bäst.

Däremot tyckte min flickvän att Stenmarck var bäst.

Fast det beror väl på att hon blir alldeles till sig när hon ser honom. http://theclubis.mine.nu/phpbb2/images/smiles/icon_confused.gif

Nivå 0 · Nykomling

Han var bäst. Kanske inte direkt en "Schlager" men annars var den väldigt bra. Alcasar skulle kunnat vunna utomlands p.g.a dom är ganska kända. Men Las Vegas kommer nog komma ganska högt upp i listan. Den mäst "Schlager" låten var Du och Jag mot världen! Men Las Vegas Var ju favorit både bland tittarna och Juryn. + ALLA "småtjejer" röstade på Jimmy Jansson p.g.a dom tyckte han var "snygg". Las Vegas Var så klart bäst. Shirley Clamp var ganska bra. A diffrent kind of love var också bra!

Nivå 0 · Nykomling

# 21 har en flickvän :D. Grattis. Sitta och hålla handen till Melodifestival, romantiskt värre.

Ni som nu tycker att fel låt vann, och tyckte Nanne Grönvall vart bäst. Ringde ni ens och röstade ? Verkade inte så.. =/

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

# 21 har en flickvän :D. Grattis. Sitta och hålla handen till Melodifestival, romantiskt värre.

Ni som nu tycker att fel låt vann, och tyckte Nanne Grönvall vart bäst. Ringde ni ens och röstade ? Verkade inte så.. =/

Nanne fick ju flest röster från tittarna, men jag tvekar på att alla här inne ringde och röstade.

Nivå 0 · Nykomling

Du kommenterade inte flickvännen ;)

Nåja. Nej, jag tror inte det heller. Tror inte att någon gjorde det, faktiskt. Slöseri med pengar, eftersom Sverige aldrig går något vidare i Europa sen.

Nivå 0 · Nykomling

jag fattar inte.. skitans jury! mer makt åt FOLKET nästa år. då blir det ändring

Nordman var bäst tycker jag medans alcasar och Las Vegas var sämst enligt mig

folket ville ha Nanne Grönvall men vi får inte det vi vill ha eftersom jury har för stor makt tycker jag..

som sagt..

MER MAKT ÅT FOLKET NÄSTA ÅR!! vi är ju trots allt en demokrati här ilandet :student:

Nivå 0 · Nykomling

Det ska verkligen inte vara någon jury med i melodifestivalen.

Och framför allt inte Markolioo och company.

Nivå 0 · Nykomling

Jag kollade upp med min vän som är något av en schlagerbög vad han tyckte om tävlingen. ;)

# 21: Fel låt vann?

SB: Men gissa....JAAAA!

Jävligt arg över det... f*n!

# 21: Vem/vilka tycker du skulle vinna?

SB: Shirley!

Jag är säker på att alla tycker det.. Det blev bara nå fel med röstningen.

Senast ändrad:

Nanne skulle vunnit tycker jag

Nivå 0 · Nykomling

Nejnej.. Folket röstar ju inte. Rumpslickar-Tonårstjejer är det som bestämmer vem som vinner nu för tiden. Snygga, unga pojkar som sjunger om fyllenätter i Las Vegas.

Jag läste, innan jag kom hem lagom till melodifestivalen, att det stod. "TÄVLING IKVÄLL ÄR UPPGJORD". Jo, visst. Jag tittade snabbt i tidningen, där det stod att Nanne Grönvall skulle vinna för alla som ville veta.. O.O

13 Mar 2005
Nivå 0 · Nykomling

Jag ringde och röstade på Nanne!

Nivå 0 · Nykomling Moderator Moderator
Trådstartare #20
↗ till inlägget

Nanne Grönvall fick alla 132 poäng av folket. Folket ville att hon skulle vinna!

Men det var ändå juryn som fick bestämma att Martin Stenmark skulle vinna, alltså alla som röstade på Nanne gjorde det i onödan för den där himla juryn bestämmer ju ändå!!!

ja den där j*vla juryn pajjade allt!!!

även om jag hade ringt 1000 gånger på nanne hade det inte hjälp, hon hade inte fått mer än 132 poäng ändå, det är ruttet!!!!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in