efter mna har kommit till andra stan blir man ju av med sitt gäng hur får man tilbka de eller kommer innn i nått annat gäng???( e på tredje ön nu) <_<
Hur Får Man Ett Nytt Gäng På Gta Sa?
↗ till inläggetI dom sista uppdragen kommer man tillbaks till Los Santosefter mna har kommit till andra stan blir man ju av med sitt gäng hur får man tilbka de eller kommer innn i nått annat gäng???( e på tredje ön nu) <_<
jag vet inte så mycket om gta mexn det stämmer nog det som redan står. :cool:
gta är ett hel coolt spel tycker jag.
↗ till inläggetjag vet inte så mycket om gta mexn det stämmer nog det som redan står. :cool:
gta är ett hel coolt spel tycker jag.
Kul att veta :P Inte vet jag varför du skrev inlägget!
Kör gängkoden, och eventullet rekrytera alla koden, när du ändå fuskar kör rocket launcer koden, så kan det bli riktigt kul
↗ till inläggetKör gängkoden, och eventullet rekrytera alla koden, när du ändå fuskar kör rocket launcer koden, så kan det bli riktigt kul
A jag rekryterade några gammla tanter en gång, haha, 5 tanter med rocket launcher,
↗ till inläggetMen man kan inte ha gäng krig med dom fuskenKör gängkoden, och eventullet rekrytera alla koden, när du ändå fuskar kör rocket launcer koden, så kan det bli riktigt kul
↗ till inläggetStämmer!!Kör gängkoden, och eventullet rekrytera alla koden, när du ändå fuskar kör rocket launcer koden, så kan det bli riktigt kul
Vilka koder du pratar om?