Gäst x0t Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Euhm, jag har köpt bild i presentationen saken, de står att jag har en bild kvar att använda vid presentationen, men när ja försöker sätta in en bild via IMG Taggen så funkar de inte, de står att jag måste köpa lägga in kort i presentationen eller något... Somsagt, frågan är värför jag inte kan ha en bild i presentationen fast jag har köpt bild i presentationen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Euhm, jag har köpt bild i presentationen saken, de står att jag har en bild kvar att använda vid presentationen, men när ja försöker sätta in en bild via IMG Taggen så funkar de inte, de står att jag måste köpa lägga in kort i presentationen eller något... Somsagt, frågan är värför jag inte kan ha en bild i presentationen fast jag har köpt bild i presentationen. För att du har laddat upp den på en seg site? Använd http://upl.silentwhisper.net/ så fungerar det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst x0t Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 (redigerat) EDIT, funkade med Silentwhisper >_< duh .. EDIT IGEN: Lås denna tråd, ingen idé att den är uppe, redan fått svar på min fråga. Redigerat 13 Mars 2005 av x0t Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 *låst* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg