Hoppa till innehåll

Låtar Från 1995


Escain

Rekommendera inlägg

Hej där.

 

Jag skulle verkligen behöva hjälp med en sak. Jag måste få reda på en massa låtar som varit populära 1995, 1996 och så vidare fram till år 2004. Sådana låtar som gått på radio, typ Back Street Boys, Spice Girls o.s.v. Skriv låtnamn, grupp respektive år.

Jag själv är urusel på sånt här. En viss summa fuskamynt går givetvis till dem som kommer med så många förslag som möjligt. Ju fler förslag du räknar upp, ju mer fuskamynt kan du få, givetvis.

 

Tack på förhand//Draghon

Redigerat av Draghon
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Markoolio - Vi drar till fjällen.

Markoolio - Millenium 2.

 

Hela Sverige kretsade kring Markoolio. Även Nordman var med, Vandraren Har Ingenstans Att Gå. Britney Spears hade några fethits som Ooops I Did it Again (låttitel vetifan). Nu är jag ingen popgay, men jag vet att dessa låtar var de man sjöng i låg- mellanstadiet.

 

Du vill väl ha Topplistlåtar, antar jag. Inte min grej.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jaaduu...ööm...vet inte riktigt, men syrran lyssnade på Take That, East 17, New Kids On The Block (NKOTB), Eurythmics, Boyzone, Boys II Men, Ugly Kid Joe....Magnus Uggla...Wet Wet Wet...Nirvana...Rednex....Twenty 4 Seven...ja tror att Michael Jackson va med då också (inte säker)

 

 

Det va många fler också, men kommer inte ihåg.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...