💬
Logga in
Fuska.se

Mit Ds Låter

66 svar · startad

↗ till inlägget

Läser alltid den tråkiga instruktionsboken först.

Jag skulle dö om jag tappade mitt DS i snön!!! Egentligen... ha inte DS:et igång när du går till en vän nästa gång. För då kanske det sker en värre olycka... Du kanske tappar den i en vattenpöl som är djupare än den djupaste platsen i världen!

7 Apr 2005
Trådstartare #42
Läser alltid den tråkiga instruktionsboken först.

orkar inte :zzz: :zzz:

13 Apr 2005

Helre läsa en tråkig instruktionsbok än en trasig ds

20 Apr 2005
Trådstartare #44

men det e inte trasigt jag bytte in det

Bra att du gjorde det i rättan tid!

23 Apr 2005

Ångående den sega L-knappen . Jag har spillt samma sak men på tngentbordet. Så ett tips försök torka bort med vattnen iinnan det klibbar sig annars får du torka så gott det går. Prova också att plocka iisär din DS .

Det påminner mig när min lillebror la ett tuggummi i sitt Game Boy Color.

Han var inne i spelet lr ville hanj*vlas med brorsan? :P

Han är och har alltid varit en "Idiot".

Mamma och Pappa fick plocka isär den och jag tror att Tuggummi lukten är kvar.

24 Apr 2005

Det skulle vara något ett Game boy i strawbarry smell edition :P

25 Apr 2005

Ja lr ds med hallon lukt

7 Aug 2006

Men åå om du inte orkar läsa instruktionsboken först, får du väl skylla dej själv xD För där står det att man måste spela inomhus xD Så jag tycker att du får skylla dej själv! =) :angry:

9 Aug 2006

eeh, Dom pratade, så kommer du plötsigt in 1 år framåt xD

haha jo precis xD läste de bara ,, xD

10 Aug 2006

gick det på garantin?

då sa du inte vad som hade hänt för garantin är inte till för klantarsel utan för fabriksfel!

hahah xD där hade du rätt ;PxD

14 Aug 2006

Du får ett nytt på garantin . Men tänk dej för nästa gång för när snö smälter blir det ju vatten och det förstör de flesta elektróniska grejer.

Att skydda sitt ds från snö är lika självklart som att inte spela i regn .

15 Aug 2006
Trådstartare #58

Oj så många svar Kanske lite efter typ 1 ÅR GAMMAL TRÅD -.- angående --gick det på garantin?

då sa du inte vad som hade hänt för garantin är inte till för klantarsel utan för fabriksfel! --- såklart man inte säger att man tappade den i snön då e man ju dum ihövvet + även om man inte läser instuktions boken så fattar man ju att den inte tål snö och vatten och sån skit men när jag gick hem från min vänn så snöade det inte det va snö på marken så tappade jag den många som missuppfattade visst

Men åå om du inte orkar läsa instruktionsboken först, får du väl skylla dej själv xD För där står det att man måste spela inomhus xD Så jag tycker att du får skylla dej själv! =)
okey smart av nintendo att göra en bärbar konsol om man bar får spela innomhus ,ja ni hör ju själva hur dåligt det låter -.-' snälla någon lås denna tråden

Senast ändrad:

Varför det? Skämta bara :D

↗ till inlägget

okey smart av nintendo att göra en bärbar konsol om man bar får spela innomhus ,ja ni hör ju själva hur dåligt det låter -.-' snälla någon lås denna tråden

Man kan spela det utomhus men man ska inte tappa det i snön. Och därför så brukar man inte spela det ute på vintern.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in