Nu har det hänt någonting...
hus och bilar brinner överallt på san andreas.
antagligen så har jag stött på ett fusk av misstag vilket har inneburit ett stort problem. jag kommer lixom inte vidare.
finns det något som nollställer fusk??? :cry:
Nu har det hänt någonting...
hus och bilar brinner överallt på san andreas.
antagligen så har jag stött på ett fusk av misstag vilket har inneburit ett stort problem. jag kommer lixom inte vidare.
finns det något som nollställer fusk??? :cry:
De gör de för alla när man åker tillbaka till los santos. inget fel. klara spelet så försvinner de. (bara någrauppdrag kvar)
Puss
↗ till inläggetEfter maan har klarat sista uppdraget så är det borta och då är allt som vanligt igen.De gör de för alla när man åker tillbaka till los santos. inget fel. klara spelet så försvinner de. (bara någrauppdrag kvar)
Puss
Japp , det blir så under ett uppdrag (Minns inte vilket)
Men då hör man iaf galna människor i bakrunden på mission-filmen!
Ja, det blir som vanligt igen. det var en svår tid det där. eller hur
↗ till inlägget"Puss"??? :blink:De gör de för alla när man åker tillbaka till los santos. inget fel. klara spelet så försvinner de. (bara någrauppdrag kvar)
Puss
Hmm... ;)
Förresten om man fattar liite engelska så kan man fatta vid uppdraget "Riot", varför det blir så.. :meddum:
↗ till inläggetPuss var bara ngt jag skrev.De gör de för alla när man åker tillbaka till los santos. inget fel. klara spelet så försvinner de. (bara någrauppdrag kvar)
Puss
Riot betyder upplopp för er som inte visste.
↗ till inläggetAlltså, om du e kille, så kan folk tro en o annan sak..De gör de för alla när man åker tillbaka till los santos. inget fel. klara spelet så försvinner de. (bara någrauppdrag kvar)
Puss
Men tillbaka till ämnet nu..
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in