Hoppa till innehåll

vart?,admin svara så fort du kan för jag har bråttom!


mr.best

Rekommendera inlägg

admin vart fick du forums delarna ifrån?,är det phpbb.com eller vart har du tagit ifrån?,sen så undrar jag vart du laddade upp delarna (filerna) till internet,sen kommer sista frågan: är det gratis att ladda upp filerna där?,anledningen till att jag undrar är att jag vet inte vart jag ska ladda upp det till internet och jag fattar inte hur man gör...jag kom på jag måste fråga ytterligare en sak!,är det lätt att ladda upp sidan där du gjorde det admin?,svara så fort du kan för jag har sk*t bråttom med att veta det ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

admin vart fick du forums delarna ifrån?,är det phpbb.com eller vart har du tagit ifrån?,sen så undrar jag vart du laddade upp delarna (filerna) till internet,sen kommer sista frågan: är det gratis att ladda upp filerna där?,anledningen till att jag undrar är att jag vet inte vart jag ska ladda upp det till internet och jag fattar inte hur man gör...jag kom på jag måste fråga ytterligare en sak!,är det lätt att ladda upp sidan där du gjorde det admin?,svara så fort du kan för jag har sk*t bråttom med att veta det ;)

 

 

Ja, Det är klart det är phpbb! Det står också längst ner på sidan om du kollar nogrant!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...