💬
Logga in
Fuska.se

Fable

19 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Jag har tänkt köpa Fable.

Jag vill veta lite mer om det spelet så jag har några frågor:

1. Kan man slå alla människor?

2. Är det värt att köpa?

3. Vilket är bäst ond eller god?

16 Mar 2005
Nivå 0 · Nykomling

JA MAN KAN SLÅ ALLA MÄNISKOR MEN NÅRA KAN INTE DÖ HMMM DET ÄR HALFT KUL SÅDÄR ASSÅ DET ÄR BÄST ATT VA GOD för om man är ond kan man nästan inte skaffa tjej B)

Nivå 0 · Nykomling

Det är kul. Värt att spela om flera gånger. Man kan slå alla människor, ja. Spela som både Ond och God.

17 Mar 2005
Nivå 0 · Nykomling

Bara ett problem jag klarde det på 7 timmar det e mega kort men man kan göra hur mycket som helst i den lilla trilogin. Kanske stavade fel nu.

18 Mar 2005
Nivå 0 · Nykomling

Du ska ju lätt spela om det på motsatt sida. Så om du t.ex spelade som god nu, kan du ju spela om som ond. Efter det kan du spela om som något däremallan... osv B)

Nivå 0 · Nykomling

jag hade tänk å köpa det verkar vara ganska bra spel jag kommer säkert att börja vara ond :)

Nivå 0 · Nykomling

Om man ska välja sida så är det lättasete o vara ond o god är svårats.

T ex om man inte accepterar att en som blivit biten av en varluv får följa med får man 90 ondska o om man accepterar så får man 12 godhet så ond är lättast.

Nivå 0 · Nykomling

Det e ju hur kort som helst hann knappt starta xboxen innan jag hade klarat det

Nivå 0 · Nykomling

Vet. Det tog inte lång tid fören jag klarade det.

Nivå 0 · Nykomling

mm. det är nog det som är det sämsta med fable. och att det inte är så mycket frihet vart man kan gå och vilka uppdrag man kan ta osv. men det är ett roligt spel med varierande uppdrag, jag rekommenderar det starkt.

det är lättare att vara ond som alla säger, men det är inte svårt att bli god igen så man kan skifta mellan god och ond hela tiden. :D

19 Mar 2005
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #11

4. Kan man stjäla från alla affärer?

Nivå 0 · Nykomling

Jag tror det, Kneoig fråga ;)

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #13

Har köpt det nu.

Nivå 0 · Nykomling Bambi

Det enda negativa är att det är kort. Jag klarade det på 6 timmar med alla sidequests >.>.. Köp Riddick eller Ninja Gaiden istället.. Tycker jag ;S

20 Mar 2005
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #15
↗ till inlägget

Det enda negativa är att det är kort. Jag klarade det på 6 timmar med alla sidequests >.>.. Köp Riddick eller Ninja Gaiden istället.. Tycker jag ;S

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Jag tycker att det är skönt att Fable är så kort..

Drygt att spela om spel som är långa.

21 Mar 2005
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #17

5.Hur stjäl man (jag har hört att man ska ha steelth men vart får man det)?

Nivå 0 · Nykomling

När du uppgraderar dina skills kan du välja Stealth. Då kan du röra dig tystare och knycka saker effektivare. Bra att ha faktiskt.

När du ska sno något är det bara att gå in i någons hus, gå fram till ett foremål och trycka A och sen acceptera ditt knyckning.

22 Mar 2005
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #19

Jag menar stjäla från affärer.

Nivå 0 · Nykomling

ja, då gör man så. ;)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in