Nintendo nexus=Falskt
Nintendo Nexus = Sant
Nej... ala har pratat om Game Cube q och det verkar som att detta Nintendo Nexus är Game Cube q!! Det ikan jag lova!!
Detta meddelande är jag emot.Någon annan som är de?Nintendo nexus=Falskt
OM DET SKA NU KOMMA EN NINTENDO NEXUS OCH NINTENDO Q!!!!! Varför gör dem då spel till gamecube istället för nintendo nexus????
omen d e väll inte i sverige än ju så
de e därför dom fortsätter
???? vet inte riktigt
Nitendo nexus skulle komma ut i marsh 2004, det är då metroid prime2 kommer ut och en massa andra spel
då vet jag inte
då betyder det att det är falskt, plus så kan min brosha ( som är 17 år ) kan göra en sån bild!!
det betyder att nintendo skulle släppaa nexus samtidigt som ps3
och bilden är inte falsk
Och nu säger du att ps3 och nintendo nexus ska komma ut sammtidigt!!!!! PSX och PSP sku lle komma ut före ps3, så PS3 kommer ut 2006 eller 2007......
Plus så har du inget bevis på att bilden är riktig
Du -Snake_bite- här är en liten GC-lektion. Vissa spel görs 1 år innan det släpps ut ens i Japan.
Du -Snake_bite- här är en liten GC-lektion. Vissa spel görs 1 år innan det släpps ut ens i Japan.
dom slutade ju me nintendo spel ungeför när gamecube komm utt väll
Ja nåt sånt.
den 20 december(2003) fick jag veta att inga fler nintendo spel skulle släppas mer resten av 2003
dom slutade väll typ när gamcube kom ut
Då måste japan han den där nintendo nexus....JAG HAR KOLLAT PÅ JAPANSKA HEMMSIDOR OCH INTE SETT EN ENDA GREJ OM NINTENDO NEXUS
jaha då betyder det också att mario kart DD super mario advance 4 osv aldrig kom ut 2003 det betyder att alla som köpte spelen 2003 har blivit lurade på falska spel :xdom slutade väll typ när gamcube kom ut
vaa vad mennar du med det
Dom som du hatr skrivit i.Karata:
GBC
N64
GBA
GC
GBA SP
Kom igenomsnitt 2 år i mellan varan.
men asså konsoler (ja räknade inte me GB)
och för alla som inte har fattat så är gamcube q ett helt vanligt gamecube förutom att de en DVD i och den ser annorlunda ut.... och bilden på NX är ju datagjord (zooma int och kolla)
jaha då betyder det också att mario kart DD super mario advance 4 osv aldrig kom ut 2003 det betyder att alla som köpte spelen 2003 har blivit lurade på falska spel :xdom slutade väll typ när gamcube kom ut
va menar du