💬
Logga in
Fuska.se

Tales Of Symphonia"!vapen Och Underworld

12 svar · startad

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #1

1. vilka är dom bästa vapen med alla och hur får man dom?

2. hur kommer man in i underworld?

3.hur får man maxwell?

4. kan Kratos följa med man igen och i så fall hur? (allså när man ska besegra Mithos)

23 Mar 2005
Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #2

vet ingen? :(

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

De bästa vapen som finns går att köpa i Luin när du byggt upp staden.

Resten av grejerna fattar jag inte riktigt ;S.. Kratos kmr med dig på slutet.. Kanske tidigare om ni har en god relation tror jag

24 Mar 2005

Men svärdet (svärden) man får av Dirk och Kratos e bättre än vapnet man kan köpa i Luin

Näää.. >.< Svärden man får av Dirk i slutet är sämre än det man kan köpa i Luin, jag har själv kollat.

25 Mar 2005

Det i Luin är bätre på slash men dirks svärd är bättre på truhst

Japp, men allt som allt är Luin svärden bättre.. Dessutom brukar jag nästan aldrig använda thrust =P

Nivå 3 · Lärling

Men alltså Nessen menar NÄR MAN BYGGT UPP STADEN IGEN. Jag har Guiden till spelet som jag ska använda när jag börjar på andra rundan. I den läste jag något om att man kunde göra nånting för att Vapen affären i Luin helt plötsligt skulle börja sälja mystiskt bra vapen!

Såklart jag vet att han menar efter man har byggt upp staden <_<

26 Mar 2005
Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #10

har ingen svar på dom andra frågorna? (förresten så är nebilim Lloyds bästa vapen. det ser ut som att man blir dålig men man tar mer skada på fiender)

27 Mar 2005
Nivå 1 · Novis

Vad är Underworld?

28 Mar 2005
↗ till inlägget

har ingen svar på dom andra frågorna? (förresten så är nebilim Lloyds bästa vapen. det ser ut som att man blir dålig men man tar mer skada på fiender)

Nebilim blir starkare ju mer fiender man dödar. Från början suger den, men om man dödar 10000000 fiender kanske man kan döda en boss på ett slag
28 May 2005

Maxwell. Honom får du i slutet av spelet. du måste först ha derris emblem, vilket du får tids nog i mothos slott. sedan ska du flyga till exire (staden som flyger) gå bakom elders house till en lång smal gång som leder till en "sten". du måste equipa ringarna som du fick av eld, vatten, vind och jord seals grejerna :P sedan är det bara att slå maxwell, han är lätt så det är inget att frukta. rekomenderad lvl 55-60

Kratos. om du har en tillräckligt bra relation med kratos, t ex i flanoir när colette kommer in och frågar om dom ska gå ut säg nej, säg även nej till sheena och genis då kommer kratos istället :). Zelos kommer föråda dig och du kommer få möta honom. döda honom och Kratos kommer med i leken igen :)

Vad för Underworld menar du? :P

hoppas detta hjälper dig i ditt spelande :)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in