första kristallenvad är det första man ska göra när man kommer till "dark world"?
A Link to The Past
vad ska man göra då när man har kommit till dark world och har månkristallen :huh:
om du menar moon perlot så är det första krisatllenvad ska man göra då när man har kommit till dark world och har månkristallen :huh:
vart ska jag då? finns det absolut inget annat jag måste göra innan det?(Vegeto @ 26/04-2004 19:08:40)vad är det första man ska göra när man kommer till "dark world"?
första kristallen
Nej, men se till att du hittat Moon Pearl i Hera´s Tower, annars får du problem...
Palatset ligger strax öster om pyramiden, uppe bland kullarna...
efter den finns massaor att göra som nya handskar, nytt svärd, ny sköld mm
asså det kan vara klurigt att hitta första kristallen men om ni kommer ihåg var ni fick springskorna i ljusa världen så kan ni hitta till första kristallen
jag tror att jag vet vart det är, men jag kommer inte in.
du ska bli förföljd av en apa betala honnom när han vill ha ruppes men blir du skadad flyr han och du måste gå tillbax
ja, det va en polare som sa det också. men jag hittar ingen apa.du ska bli förföljd av en apa betala honnom när han vill ha ruppes men blir du skadad flyr han och du måste gå tillbax
det måste vara nåt jag ska göra först. för jag har bara gått direkt till det där stället när jag kom till dark world.
det fginns pilar att följa i marken om du letar där. det finns buskar på ett ställe som man går under typ och han bara dyker upp. hoppas du har moon perlot.
vart får jag moon perlot?
I Heras Tower, på berget i Light World.
är du kannin i darkworld?
jepp.är du kannin i darkworld?
då måste du till stället där du mötte ormen i ljusa världen och ta den stora kistan
hmm.. vart är det?då måste du till stället där du mötte ormen i ljusa världen och ta den stora kistan
det va så längesen jag spelade. jag har nyss börjat spela det igen, och det enda jag minns är att jag precis har kommit till dark world.
gå upp på nest högsta våningen rammla ner i ett av hålen då kommer du fram
vart då?gå upp på nest högsta våningen rammla ner i ett av hålen då kommer du fram
där du får tredje medaljen så kommer du till kistan