💬
Logga in
Fuska.se

Dekrim Buggen Hur Ska Jag Göra?

12 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

det finns en bugg till dekrim så man får pengar hur ska jag göra för att få den???

den finns det vet jag kom inte ok säg att den inte finns!!! :visslar:

23 Mar 2005
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #2

jag vet att någon kan vf svarar ingen???

Nivå 10 · Veteranfuskare

De kanske har tagit bort buggen? :P

Eller så vet ingen om buggen...

Finns ingen bugg om det ^^ Ingen har kunnat använda en

24 Mar 2005
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #5

ja klart det finns en bugg

Nivå 5 · Fuskare

Det var en stor razzia där på dekrim för ett tag där dom tog bort en massa pengar från flera användare för dom hade använt eller misstänkts ha använt den buggen och jag skulle gissa att dom fixade den buggen på samma gång för att folk inte ska kunna använda den i framtiden.

Nivå 0 · Nykomling

jag kan hjälpa om jag får filen adda O_Sallad@hot... på msn!!! B)

Nivå 9 · Veteranfuskare

tror oxå de tagit bort den, många användare förlorade bilar, fabriker, pengar mm i razzian, det var inte bara de som misstänktes nåt vidare, nästan alla blev av med något.

kom på en sak - kolla engelska sidan (.co.uk) den kanske inte är uppdaterad än. har man tur så... men vet inte hur den används tyvärr, buggen altså.

Senast ändrad:

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #9

buggen har inte tagits bort...

ok så alla vet jag vill ha den för detta e en fusk sida så jag vill fuska!!!

13 Nov 2005
Nivå 0 · Nykomling

Jag kan hjälpa med bugg men om ni addar mig och ger mig en (steam account + lösenord)

så säger jag hur man gör Adda mig [email protected] :ph34r: :cool: <_< bara dom som har (steam account + lösenord)

post-34442-1131871731_thumb.jpg

Jag förlorade en passa pengar i razzian, min resturang försvann som jag känade cirka 13 trilljoner per natt :(...

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Jag kan hjälpa med bugg      men om ni addar mig och ger mig en    (steam account + lösenord)

så säger jag hur man gör  Adda mig [email protected]  :ph34r:  :cool:  <_<  bara dom som har (steam account + lösenord)

Tro själv, asså banna puckot =@

14 Nov 2005
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Jag kan hjälpa med bugg      men om ni addar mig och ger mig en    (steam account + lösenord)

så säger jag hur man gör  Adda mig [email protected]  :ph34r:  :cool:  <_<  bara dom som har (steam account + lösenord)

ja hur dum tror han att man e man slösar väl inte bort 199 för att få hjälp med någon bug och när man desutom ljuger att man kan hjälpa

sånt är ju bara dumt fast ibland undrar man med vad folk tänker med

en hjävel bara gav utt sin acount lösen och användar namn till wow.

ine på trade acounts .com eller något sånt och vips så norpade en i min klass det

geom att säga att han bara skulle kola en sakfast när han fick det så gick han in och byte lösen jävligt ochyst faktiskt av min klass kamrat

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in