Är nån medlem på det spelet. Det är ett Pokémon online spel. Ungefär som pokémon crater. Vad heter ni? Jag heter Viktor och börja me Squirlte.
Länk:
www.tppcrpg.net
Är nån medlem på det spelet. Det är ett Pokémon online spel. Ungefär som pokémon crater. Vad heter ni? Jag heter Viktor och börja me Squirlte.
Länk:
www.tppcrpg.net
Jag har en fråga! Var får man tag i sitt Trainer number? Jag kan inte loga in eftersom jag inte vet det!
När man sing-up:ar så står ditt nummer. Just det mitt är 255753 om nån undrar. Och mitt lösen ord är --------------.
onödigt att skriva mitt lösen är ----
Jag kan inte häller logga in och var står nummret?
För mig står det bara:
An error occurred.
Please wait a few minutes, then try signing up again.
När jag ska registrera mig, varför det?
Jag kommer till baka till start sidan efter åt!
onödigt att skriva mitt lösen är ----
Åh nu vet ni va mitt lösen är :frown:
När man har signat up så kommer det upp en sida där ens Namn/Smeknamn står, sitt lösen OCH sitt nummer. Man måste ha Internet explorer 6.0. och ettusen-nånting x sjuhundra-nånting på skärmen.Jag kan inte häller logga in och var står nummret?
För mig står det bara:sidan skrev:
An error occurred.
onödigt att skriva mitt lösen är ----Åh nu vet ni va mitt lösen är :frown:
När man har signat up så kommer det upp en sida där ens Namn/Smeknamn står, sitt lösen OCH sitt nummer. Man måste ha Internet explorer 6.0. och ettusen-nånting x sjuhundra-nånting på skärmen.Jag kan inte häller logga in och var står nummret?
An error occurred.
Jag HAR IE 7.0 och 1024X768 pixlar på skärmen!
Ja men försök senare det kanske är för många inne.
Men jag försökte för några dagar sedan när någon annan pratade om det! ;)
och någon är jag! :DMen jag försökte för några dagar sedan när någon annan pratade om det! ;)
jag har glömt mitt namn ändrar detta inlägg när jag kommer på det
Men hållå? Kan någon hjälpa mig med det där som stog på inlägget jag skrev för jag behöver riktig hjälp!
När man har signat up så kommer det upp en sida där ens Namn/Smeknamn står, sitt lösen OCH sitt nummer
DDG nöjd?
A spelas Rock, Paper, Torchic på game corner så tjänar man 2000 för varje vinst. det är som sten sax påse men med Mudkip, Torchic och Treecko. Klicka på den du tror du vinner på.
När man har signat up så kommer det upp en sida där ens Namn/Smeknamn står, sitt lösen OCH sitt nummer
DDG nöjd?
Men jag får ju aldrig mejlet! Nöjd? Jag skriver inte fel e-mail heller för den funkar ju till och med här!
onödigt att skriva mitt lösen är ----Åh nu vet ni va mitt lösen är :frown:
An error occurred.
Nä det kommer inte upp bara start sidan kommer upp!
Jag och min boro tänkte prova det, men det går inte för när man ska trucka på sign-up knappen så blir det samma sida igen så jag kommer ingenstans vad ska vi göra då?
DDG nöjd?
Men jag får ju aldrig mejlet! Nöjd? Jag skriver inte fel e-mail heller för den funkar ju till och med här!
Man får inget mail. Det kommer upp en sida direkt efter man fyllt i det man ska.
HAr blivit medlem och den är bättre än Crater. Heter Rowyn där så...
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in