💬
Logga in
Fuska.se

Spam

10 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Jag har redan börjat en sån här tråd i fuska.se forumet, och det löste sig genom att jag skaffade Firefox. Men jag har ett likadant problem. Det är nämligen så att spammet som kommer upp när jag startar datan kommer upp ett 4-6 ggr. Väldigt irriterande. Samtidigt löste problemet på Internet sig.

Men kan hjälpa mig med att hur jag ska ta bort spammen som kommer upp när jag startar datan?

Tack på förhand. :)

Nivå 0 · Nykomling

du har förmodligen spionprogram...

använd ad-aware:

http://www.download.com/Ad-Aware-SE-Person...ubj=dl&tag=top5

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #3

Kostar det? Är det farligt för datan?

20 Mar 2005
Nivå 0 · Nykomling

det är gratis och det är till för att ta bort sånnt som är farligt för datorn.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #5

Ok, tack.

21 Mar 2005
Nivå 0 · Nykomling

Det finns massor av Anti-Spyware program runt om. Det som det ena programmet inte tar, tar det andra. Själv har jag 3 olika. Jag är ändå inte säker..

↗ till inlägget

Det finns massor av Anti-Spyware program runt om. Det som det ena programmet inte tar, tar det andra. Själv har jag 3 olika. Jag är ändå inte säker..

Jepp jag brukade spela där förut...

Nivå 0 · Nykomling

har 2st, men har inte varit med om att ad-aware har missat något som sedan det andra hittat. iaf inte den nya versionen. den är super! du kan även uppdatera spyware-listan från nätet så att programmet hittar nya spionprogram.

24 Mar 2005
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #9

Ok nu vet jag det. Än så länge har jag en program.

Nivå 0 · Nykomling

Sitter med spybot 1.3 och Microsoft AntiSpyware.

Ad-aware tog jag bort för ett bra tag sen för jag tyckte det inte hjälpte men man kanske ska ta och ladda ner det igen bara för att vara extra säker.

Nivå 0 · Nykomling

det gör du rätt i, det har blivit mycket bättre sedan version 6.0.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in