nångon som vet ett fusk så man får alla bilar på mario kart dubble dash
om det funkar får den första som svarar 30 fuskamynt
nångon som vet ett fusk så man får alla bilar på mario kart dubble dash
om det funkar får den första som svarar 30 fuskamynt
Det finns inget sånt fusk! :ph34r:
Men om du klarar alla tunerinar på 50,100,150 och mirror mode så får du alla ps jag förtjänar 15 fm för tipset
↗ till inläggetÄr inte det rätt självklart?Men om du klarar alla tunerinar på 50,100,150 och mirror mode så får du alla
Det finns inget sådant fusk... Eller jo! Det finns det! men du måste ha AR... (Action Replay)
det finns ju inget sådant fusk men mariokart ör roligast att klara av utan fusk
nintendos egentilverkade spel har inga fusk om man inte använder action replay.
en gubbe du får inte 15fm :P
Nintendos egentillverkade spel kan visst ha fusk. T ex. Super mario 1, super mario world 2 Yoshis Island och Pounch out
Jag vet inte så mycket om Dubble Dash men till andra mario kart spel finns det Mycket skumma genvägar som kan räknas som fusk...till mario kart 64 känner jag till några sånna FUSK! Ursäkta om jag inte kan hjälpa dig med fusk till spelet DU söker :(
*stavning*
Hur man får alla bilar man kan ha:
Jag klarade bara allting med nån gubbe alla cuper alla (svårighetsgrader)
Efter D hade jag alla gubbar och BILAR
Det är väll rätt själv klart att man får alla gubbar om man klarar alla turneringar
precis. Och dessutom e de int ball me fusk...........
men jag klarar inte 150cc
men det är aslätt och försök tills du klarar det :D
jag fick låna det av min kompis i går och jag har klarat altt utan mirror på all cup tour
jag haft mitt sen i julas
finns d värkligen fusk till d?
neee
men jag har haft det innan så jag hadde redan tränat så man kan seja att jag e mästaren på mario kart
bara skoja
Jag hittade en rolig sak man kan göra i spelet.
När du ska spelar time trials och har spelat klart då kommer menyn upp: Med Retry change kart change course m.m då ska du trycka in koden L,R,L,R,X,Y,X,Y,Z det funkar :)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in