Jag hittade en rolig sak man kan göra i spelet.
När du ska spelar time trials och har spelat klart då kommer menyn upp: Med Retry change kart change course m.m då ska du trycka in koden L,R,L,R,X,Y,X,Y,Z det funkar :)
vad händer då ? :blink:
Jag hittade en rolig sak man kan göra i spelet.
När du ska spelar time trials och har spelat klart då kommer menyn upp: Med Retry change kart change course m.m då ska du trycka in koden L,R,L,R,X,Y,X,Y,Z det funkar :)
vad händer då ? :blink:
Vet inte men det kommer några siffror längst ner i rutan :blink:
↗ till inläggetMen ul det är dåVet inte men det kommer några siffror längst ner i rutan :blink:
Men ul det är då
vad e ul ? :blink:
Han menade nog Kul tror jag ;)
Mm, jag menade kul(Dr.cheat @ 27/03-2005 18:01:42)
Han menade nog Kul tror jag ;)
Att klara spelet tar ju typ inte mer än 1 dag om man ska äta och vila lite :)
Själv lånade man spelet i 3 månader av grannen. Jag tillhör "nästan" eliterna när det gäller rekord :kung: Liksom la Waluigi Stadium är min tid 01.50.495 och rekordet ligger på 1 minut och 40 sekunder eller nånting ;)
Nej jag klarade Dubble dash på några timmar typ. En lång kväll eller något.
Kör ni två stycken spelare i samma bil?
Det är mycket lättare för då kan man ramma dom andra
Nä jag kör ensam om jag kör på 50 cuperna så brukar jag nästan alltid varva någon :)
↗ till inläggetSjälv en gång varvade jag nästan han som var 2:a i Baby park :lol:Nä jag kör ensam om jag kör på 50 cuperna så brukar jag nästan alltid varva någon :)
Jag var just efter han
↗ till inläggetPå Baby Park är det ju inte alls svårt att varva alla :kung:Nä jag kör ensam om jag kör på 50 cuperna så brukar jag nästan alltid varva någon :)
↗ till inläggetJa vetNä jag kör ensam om jag kör på 50 cuperna så brukar jag nästan alltid varva någon :)
Jag varvade 2 stycke på walugi stadium
Ändå så hatar jag den banan
↗ till inläggetDom är efterblivna på den banan :)Nä jag kör ensam om jag kör på 50 cuperna så brukar jag nästan alltid varva någon :)
För att jag kör på 2.00 eftersom man kommer i mål senare när man kör kupp
↗ till inläggetDå är vi överrens mario kart:DD är för lätt själv varvar jag tvåan på 100 ccNä jag kör ensam om jag kör på 50 cuperna så brukar jag nästan alltid varva någon :)
↗ till inläggetMenar du då Baby park?Nä jag kör ensam om jag kör på 50 cuperna så brukar jag nästan alltid varva någon :)
Quote, Quote, Quote....va falls. Det är klart ett mario spel är enkelt när man spelat det mycket...eller? Själv ligger jag 45 sekunder ifrån världrekordet på mario ett och tycker det är skamligt om jag dör gameover. Om jag dör någon annanstans än på Krang (TMNT II till NES) BLIR DET REPET MED EN GÅNG!
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in