💬
Logga in
Fuska.se

Vilket Ska Jag Köpa?

32 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

vilket ska jag köpa???? nintendo DS eller PSP?????????????

Nivå 1 · Novis

DS!

Ändrat av # 21 p.g.a. § 1.6.

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

vilket ska jag köpa???? nintendo DS eller PSP?????????????

Jadu, det är en fråga som bara du kan svara på egentligen. Jag skulle köpa PSP. Kanske en DS senare om jag fick råd men jag tror inte det. Som jag har fattat det så gillar många unga (8-14år) DS medan de lite äldre (15år+) gillar psp. PSP är en riktigt monster maskin enligt vad jag hört. Den har grymt bra grafik och bra ljud. DS är väl hyffsat stark men inte lika stark som PSP.

I PSP ska man kunna kolla på film och lyssna på musik. Jag har även hört rykten om att det skulle kunna gå att använda PSP som mobiltelefon om man köper några tillbehör men jag har inte hört så mycket från den fronten. Detta gör ju att PSP blir en allt-i-allo maskin som klarar det mesta. Har hört att det ska komma en hårddisk på några gigabyte vilket gör att den kommer kunna konkurera bra med dagens mp3 spelare.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Köp Ds

Till Mario64: Gör inte så många Utropstäken

Nivå 8 · Veteranfuskare

Varför inte motivera svaren som cloud gjorde? :huh:

PSP därför att den har mp3 spelare skön spelkänsla och en massa sköna spel fast det är det att den kommer vara några klasser dyrare än N DS .Den har faktis MP3 SPELARE KOLLA på film och med 16,2 miljoner färger så jag rekomenderar PSP om du gillar Sony annars är det bara att ta N DS om du är ett riktigt bra Nintendo fans

Senast ändrad:

22 Mar 2005
Nivå 6 · Fuskare

NDS

Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag ska själv inte köpa någon av dom.

Om jag ska ha en bärbar spelkonsoll, så ska det vara PsP. Men jag tror inte jag köper den.

Jag känner att jag "växt" ifrån Nintendos spel nu, dom känns inte lika roligare längre. PsP ska dessutom vara bättre, rent maskinmässigt, och så har den ju Tony Hawks Underground spelen.. *DRÄGGLA*.

Nivå 10 · Veteranfuskare

ja, PsP är det självklara valet. Den har en fetare skärm, roligare spel, bättre grafik och mycket mer finesser än DS. DS har en touch-screen men PsP är coolare och grymare ändå.

Nivå 1 · Novis

Jag vet ej om psp är bra, men iallafall jag tycker att DS är jättebra, touchscreenen är jättebra. Supermario 64 och metroid prime som jag har är jättebra. Den kostar ej heller så mycket och det är bra spel. KÖP DS!!

23 Mar 2005
Nivå 3 · Lärling

Kommer det att finnas GranTurismo4 till Psp???

DS

↗ till inlägget

Kommer det att finnas GranTurismo4 till Psp???

Ja det kommer det finnas och den har kommit
Nivå 8 · Veteranfuskare

PSP skulle man valt, det verkar vara en skön bärbar konsoll, bra ljud, hyfsat stor skärm, ganska liten och behändig, och det finns många roliga spel till den :D

24 Mar 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare

ja, inte bara en massa titlar som typ super mario och pokémon...

25 Mar 2005
Nivå 4 · Lärling

Varför vill alla ha bra grafik och mp3 spelare??

Köp en mp3 spelare ,kolla på film hemma!

Ps2 har ju nästan exakt samma spel ,varför vill ni köpa en bärbar ps2 med samma spel(typ) ps2 e ju dessutom billigare!

Ds e ju iaf nåt nytt med touch screen och annorlunda spel(ja det var ju ett bra ord)

Inte f*n stod man och valde mellan grafiken när dem första konsollerna kom!(kanske inte fanns så mycket att välja mellan ,men..)

Man valde den som hade roligaste spel.

Mellanmjölk:hur kan man tröttna på nintendos spel?

Nivå 4 · Lärling

DS

Nivå 12 · Mästerfuskare

Ludde: Man kanske inte alltid e hemma, men vill kolla på film eller lyssna med musik. Nu är det inte de första konssollerna som kommer utan de kom för länge sen, spelar inte grafiken nån roll kan man ju likagärna spela mr.game&watch

Nivå 4 · Lärling

Ja men synd att det inte släpps nya spel till de då ;)

Varför spelar människor cs om grafiken inte spelar nån roll?

Ne men om man inte är hemma brukar man ju inte kolla på film....

orka kolla på en 2 timmar lång film på bussen o inte gör man det när man e med kompisar ....

26 Mar 2005

psp den har ju mp3 men ds är ju ochså bra men köp det du vill

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in