Turbo78 Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Skrivet 21 Mars 2005 <_< Jag måste nog säga att jag håller på Djurgården ända in i hjärtat. Och hoppas att dom kommer vinna Sm-Guld :D Citera
# 21 Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Skrivet 21 Mars 2005 Sällan grabben. :P Frölunda är världens kanske bästa lag den här säsongen. De kommer att vinna med 4-0 i matcher mot DIF. I andra semifinalen tror jag faktiskt att Kringelstadens SK slår ut Löfbergs Lila BK. Annars har jag sett 10 Modomatcher live den här säsongen. (8 i Serien, 2 i Slutspelet) Tyvärr är de utslagna nu så jag får vänta till 4:e semifinalen med att se hockey. ;) (Tyvärr bara på TV) Men men. Den sista gudstjänsten är om 12 dagar, IF Björklöven-Lettland. Sasja gör sin sista match. Citera
Turbo78 Skrivet 21 Mars 2005 Författare Rapport Skrivet 21 Mars 2005 <_< Hmm jo det är sant dom är väldigt starka i år Frölunda men jag tror ju inte att dom vinner med 4-0 i Matcher :blink: . Men det skulle vara guld om SöderTälje spöa Färjestad i alla fall :D Citera
# 21 Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Skrivet 21 Mars 2005 Skulle vara skönt att slippa en final mellan svensk hockeys två makthavare. Det är VFIHC & FBK som styr & ställer inom svensk hockey. Citera
Lander Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Skrivet 21 Mars 2005 Jag tror FBK-Frölunda kommer i final. Men annars gillar jag södertelje väldigt mycket och doms målvakt Rastislav stana är en av mina favoritmålvakter. Men annars är FBK ett mycket bättre lag än SSK. Och i finalen vinner Frölunda! Citera
BornInBarcelona Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Skrivet 22 Mars 2005 Gerber är bättre än stana och FBK vinner guld Marcel Jenni avgör Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.