Hoppa till innehåll

Skoterspel...


Rekommendera inlägg

Joo jag har väntat länge, länge på ett riktigt bra snöskoterspel. Det kommer aldrig.

Jag kan inte förstå varför då det finns gott om snöskoteråkare/fans i Europa, Nordamerika och Asien (e lite osäker på den sista). Det enda spelet jag sett är Sledstorm och det är enormt dåligt gjort. Ingen realism överhuvudtaget.

 

Därför har jag tänkt att skriva ett välformulerat och så detaljerat brev som möjligt och skicka till EA Games. Om detta brev kommer att göra någon skillnad vet jag inte, men måste ju försöka få dem att förstå att det finns de som vill ha såna spel också.

 

Brevet kommer å innehålla förslag på hur spelet ska se ut och vilka tävlingar som skall finnas. Nu undrar jag...är det fler på forumet som vill se ett RIKTIGT skoterspel tillverkas och isåfall; Vad vill ni se i det?

 

Varför inte Gran Turismo-stil då man kanske börjar med en risig ockelbo och får arbeta upp sig. Ska skotrarna kunna skadas? Vilka typer av tävlingar skall finnas? Osv.

 

Kom med förslag!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst wångö

bra idé ! . ja nått i GT-stil skulle va rätt coolt .! . kör på de. men då ska du ju typ finnas dragrace tävlingar me .. . o sen typ . först upp på ett berg. sånna grejjor .

Lycka till !

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ingen dum ide starta me ockelbo det låter skoj

eller fusk på skoterspelet så alla får en ockelbo

 

skotrarna ska väll kunna gå sönder det blir ingen match annars

har sledstorm va skoj tills ja fixa alla stormsled

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...