Tyvär, går det inte för det är fullt !
Nintendo-gruppforum(grattis)
:gitarr: hoppas att denna forum e värd 30 kr från min mobil :gitarr:
Tack så mycket Dark_samus för dom där 1131 fuskamynten :)
Nu har vi nästan 10000 :D
Om ni har en mobil kan ni göra som Dark_samus skicka in ett SMS och stöd Grupp forumet :D
Har gjort det 2gånger :)
Ska göra det snart igen när jah fått pengar på mobben igen fast denna gång ska jah ta 1000fm..
Bra PM hur länge tar det innan du kommer skicka in ett SMS?
Är det okej om jag kallar dig PM?
Haha D e lungan :cool:
Ja vene kanske gör det ikväll anars nån gång i veckan...
Morsan skulle fylla på mobben..
Ok bra :)
då har vi ju mycket över 10000 fm :D
hur många sms ska du skicka in?
Vene blir mer senare...
Men jag har skickat in 2st 250fm och 1 1000fm..
Kanske bli 2-3till får se kan bli mer.
Ok, hur mycket av SMS pengarna ska till GF:et ? blir det alla eller?
och om du skickar in fler sms blir det 1000 sms eller 250 sms då?
1000!
↗ till inläggethehe nu e ja en exempel för alla andra :P :bah:Tack så mycket Dark_samus för dom där 1131 fuskamynten :)
Nu har vi nästan 10000 :D
Om ni har en mobil kan ni göra som Dark_samus skicka in ett SMS och stöd Grupp forumet :D
Paper mario: It´s good
skulle skicka mer men har bara 24 kr kvar nu... :visslar:
D e bra Dark_samus !! :cool:
jodå det bra alla
snälla 0033 kan jag få vara moderator jag vill så gärna vara det snälla!!!! :( :( :student:
Det kostar 5000 extra och vara det och det visste inte jag . så egentligen skulle Frezy_man och Trollungen vara modd, men annars har jag gjort nya regler den som skänker över 5000 får bli modd om du skänker 5000 får du vara det ja.
Det är inge plats kvar för modd
↗ till inläggetDet kostar 5000 extra och vara det och det visste inte jag . så egentligen skulle Frezy_man och Trollungen vara modd, men annars har jag gjort nya regler den som skänker över 5000 får bli modd om du skänker 5000 får du vara det ja.
oki :(
Du kan skicka in SMS om du har mobil, skicka då in 5 ,1000 sms då är du ju modd (lätt som en plätt)