Jag skickar in min bössa nu också...Den har ju växt lite med tiden. Nu börjar ju dr. cheats kassa bli riktigt stor :)
Mot vårt grupp forum! =P
Jag skickar in min bössa nu också...Den har ju växt lite med tiden. Nu börjar ju dr. cheats kassa bli riktigt stor :)
Mot vårt grupp forum! =P
Jepp ca 16000 nu, ca 50fm ifrån 16000 fm
Det fattas lite mer än 5000 nu :)
Om ni vill det ska gå snabbt med samlingen så kan ni skicka min extralänk till olika personer så det blir 500 klick och då får jag ett varninskort om jag säljer det så får jag 5000 fm. Ps. Jag har 270 klick ännu så det fattas bara 230 klick.
↗ till inläggetOm ni vill det ska gå snabbt med samlingen så kan ni skicka min extralänk till olika personer så det blir 500 klick och då får jag ett varninskort om jag säljer det så får jag 5000 fm. Ps. Jag har 270 klick ännu så det fattas bara 230 klick.
Hur vet man hur många klick man fått???
Så fort jag fått 300 fuskamynt ska jag skicka dom (2 kvar :P)
Denna lista http://forum.fuska.se/extra/lista.php
Jag är den som har just nu 265 klick.
Ni hittar min extralänk på presentationen.
ok, orkatr inte kolla hur många jag har... :P
300 fuskamynt på väg...
jag spelade på spelhörnan och jag liger 1 på panda golf så jag får fm :cool:
Kommigen nu d e inte mykke kvar :D
jag tycker alla skickar in sina fuska mynt hur lite man än har!!! :medieval:
Jag ska skicka ett PM till alla som inte skickat ett enda fm och om dom inte skänker ersätts platsen av någon annan.
jag ska skicka hälften av min FM men jag ska ta ut min ränta först om det går för sej :( snälla ersätt mej inte jag ska skicka mynt :(
jag ska skicka hälften av min FM men jag ska ta ut min ränta först om det går för sej :( snälla ersätt mej inte jag ska skicka mynt :(
Jah har iaf skickat.. :)
jag ska skicka men jag har typ 40 fm bara så jag skickar när jag har lite mer
det är lugnt Devilgrirl du har ju redan skickat :)
Senaste nytt:
Mellan_mjölken hoppade av GF:et och ersätts av en ny medlem.
av vem ersätts han
Det kommer jag inte säga just nu, det kommer jag säga när vi har över 20000 fm.
ok åååååååå jag längatr tills den blir klar
ok åååååååå jag längtar tills den blir klar
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in