Jag behöver Hjälp på Jedi knight Jedi Academy på det uppdraget där det finns en jätte som man inte kan döda vad ska man göra????
Hjälp på Jedi Academy
vadå jätte? om du menar rancor så kunde du skrivit de
När han greppar tag om dej ska du bara peppra på... på, ja knappen som man slår med lasersvärdet. P.S. God mode funkar inte. :P
Skriv in notarget så han dej inte!
du ska springa bort längst bort i högra härnet på platån trycka på knapen sen ska du i genom dören som komer fram sen ska du till höger i gen och ta dig i genom dören sen ska du bara ner för koridoren trycka på knapen hopa upp på låderna bakom dig springa rakt fram trycka på knapen framför dören in genom dören vänster direkt inanför dören sen ska du trycka på knapen då dör rancorn och du klarar banan =)
god mode funkar visst och man skriver bara in god
Jo GOD koden funkar mot vanliga gubbar men inte mot en RANCOR för dom fångar en sen håller dom en sen ÄTER dom en!!!! enda sättet är att bara slå så mycket så möjligt så att man kommer loss sen räddar man fångarna!!!!(så gjorde jag)p.s God koden FUNKAR inte på en RANCOR. d.s
om dom äter en ja men det gör dom inte ofta...
det gör dem! hur dålig får man vara om man inte klarar det, för det andra heter dem inte rancor, dem heter Mutant Rancor! :D
aaa det gör dom ju men man kan skriva bara rancor också samma sak bara den att mutant rancor är odödlig och mycket störe :D
det är inte samma sak! Rancorn är liten och Mutant Rancorn är stor! då är det inte samma sak! ;)
jag sa ju att den är störe din dume F*N :evil: :evil:
Men du skrev att det är samma sak!!! Din pajas! :P
Du kan ju inte skriva rancor åt en mutant rancor, det är samma sak som att jag säger Pelle till dig fast du heter oskar!!
Det är det väl inte, lugna ner dig lite, en mutant rancor är större och starkare än en rancor, då är det inte samma sak, det enda dem har gemensamt är att båda är monster... Dum f*n!
god
give all
Du ska trycka på en massa knappar och sen öppna några dörrar och lura in han på ett band och så släpper man ner en stor järn låda så kläms han och dör :roll:
orkar inte tjafsa med dig mer micke har bätre saker att göra. som att dra ut en tand utan bedövning