Jag har hört att många snackar om pitchochat :)
Och min fråga är:
Vad är pitchochat?
Jag har hört att många snackar om pitchochat :)
Och min fråga är:
Vad är pitchochat?
PictoChat är ett inbyggt chat program i Nintendo DS.
Oj jag glömde fråga mera.
Kan man bara chatta med dom i samma rum ?
Eller kan exempel jag chatta med dej? och alla andra miljarder i världen?
Man måste vara i samma hus.
Eller så närma varandra som möjligt om man bor i huset brevid den andra.
Och du kan inte chatta med alla i hela världen eller hela Sverige.
Då skulle rummen bli överfulla.
Okej då kan vell inte jag chatta med någon för ingen på fuska.se bor nära mej förrutom Trollungen och King_of_cheat men dom ska inte köpa et DS så kan inte jag chatta med någon då?
Om du råkar träffa någon med ett DS och du också har en kan ni väl chatta?
Okej tack för svaren -=jediknight=-
Dr.C Jag kanske ska Sälja gamla Sp'et och köpa ett DS! Då kan vi chatta
Inom hundra meters avstånd går det att chatta
10-30 meter.
100 är det väll...
EDIT: 10 meter som minst... hundra var fel
du king of cheats du kommer ej ha råd emd en ds du får bara 400 i spel butiker jga har testat.
Är det verkligen 100 meter.Hur många kan vara inne på pitochatten samtidigt då?
16 x 4 = 64.
Det betyder att 64 spelare kan vara inne samtidigt men ett rum får bara plats med 16 och det finns 4 rum.
↗ till inläggetDu goldenman han ska önska sig ett i present när han fyller år. :blink:du king of cheats du kommer ej ha råd emd en ds du får bara 400 i spel butiker jga har testat.
Jag har en DS :)
Det är ju många.Men sen gäller det att ha kompisar som har DS.Jag känner ingen som har det.
Pictochat är ds inbyggda chatt verktyg vilket man kan skriva med japanska skriv tecken( kana orkar inte kolla om jag stavade rätt) o man kan ocks skriva med sin egen handstil genom stylusen eller fingret eller bandet man får men B) det finns fyra rum (a,b,c o d) o i varje rum tror jag man kan vara 16 samtidigt (har aldrig chattat med nån :cry: ) så hoppas du förstår nu :) .
ja har tur då... min brorsa bor i samma hus som jag och båda har ett DS! :gitarr:
Varför chatta med någon som bor i samma hus som en själv?
:rolleyes: