💬
Logga in
Fuska.se

´sälja Mitt Gc..

27 svar · startad

Nivå 11 · Veteranfuskare

aaaaa.. Det får du säkert. Någon hundralapp iallafall.. :)

Nivå 3 · Lärling

Det har du rätt i Mellanmjölk. Byta in är nog bättre. På Game butiken vid mig får man minnst 50 spänn för ett Game cube spel. Kanske har dom ungefär samma deal där du bor. Checka in det med en gång så att du får ditt resident evil.

28 Mar 2005
Nivå 7 · Fuskare

sälja konsolen, dumt. Tro mig det är förbannat svårt att sälja beg. spel prívat. ta istället med fyra spel till game och så får du ett gratis nytt....

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #24

Mm synd bara att jag bor där enda spelbutiken byter in spel är Ebgames/tradition och jag har aldrig gillat den..

Men jag ska kolla på internet...

Nivå 3 · Lärling

synd...........men att sälja spel var för sig e en ganska bra idé..........sen tror ja inte att nån skulla va så intreserad av att köpa begagnad GC....

ska du köpa den nya zelda får du vänta länge :) den kommer när ja fyller år :D

(nov)(kan va intreserad av spelerna om de e bra spel, om de e kul lr action typ....särskilt om du har zelda:CE då betalar ja hur mkt du vill :P )

29 Mar 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

synd...........men att sälja spel var för sig e en ganska bra idé..........sen tror ja inte att nån skulla va så intreserad av att köpa begagnad GC....

ska du köpa den nya zelda får du vänta länge :)  den kommer när ja fyller år  :D

(nov)(kan va intreserad av spelerna om de e bra spel, om de e kul lr action typ....särskilt om du har zelda:CE då betalar ja hur mkt du vill :P )

Det finns inget datum eller månad exakt Zelda kan komma i sommar eller nästa år

Hoppas det kommer tidigt iaf

Men du har rätt i att ingen kommer köpa ett beganat Gc

Det finns ett här på Game som har varit där sjkitlänge

30 Mar 2005
Nivå 3 · Lärling

kollade på nån oficiell hemsida o de stod KLART O TYDLIG att den skulle komma ut nån gån i nov-dec :student: ;)

31 Mar 2005
Nivå 3 · Lärling

Men datumet är inte fast ställt. Vi vet ju alla hur mycket försenat ett Zelda spel kan vara. Ingen som minna Ocarina of Time? Det blev ju försenat med ett år eller något. Var inte så säkra på att Zelda kommer i år.

BTT: Ett alternativ kan ju vara att byta in på någon internet butik. Man kan ibland få ganska mycket för spelen. Kostar ju lite i frakt, men det kan vara värt det!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in