💬
Logga in
Fuska.se

Mario Kart

29 svar · startad

Trådstartare #1

ska det komma ut ett nytt mario kart till game cube

Inte vad jag har hört men,

Det vissas inte att något kommer komma.

Men dessutom kommer det ett till NDS

Trådstartare #3

okej för min kompis visa mig en bild på det i en tidning och så stod det att namco har jort den

25 Mar 2005

Namco ska tydligen släppa ett nytt Mario Kart som Arkad i slutet av det här året. Det är säkert det han sett. Eller som Dr.Cheat säger. Att han har sett det Mario Kart spelet som kommer till Nintendo DS i sommar. Fast där är det nog Nintendo som ligger bakom.

Namco ska tydligen släppa ett nytt Mario Kart som Arkad i slutet av det här året. Det är säkert det han sett. Eller som Dr.Cheat säger. Att han har sett det Mario Kart spelet som kommer till Nintendo DS i sommar. Fast där är det nog Nintendo som ligger bakom.

jag har också sett det men det är gamecube grafik så står det en resencion om det ok så står det att man får med en kamera som man kopplar till gamecubet sen så tar man kort på sig själv så kommer den på gubben så kan man göra om den

Trådstartare #6

aa det hette mario arkad det ser as grymt ut hoppas det e några andra banor frå 1an för dom barnorna rocka spesielt stjärn barnan jag ska köpa det direkt när det kommer jag har hört att man också kan göra om bilderna man tar med den med följande kameran som _Navi_ sa åååååååååå jag vill ha det så jäv*a mycket men kan man ha baby mario om någon vet svara järna för han rockar hårt kan knappt väntta ps. mario suger på duble dash ^_^ jag vill ha det :(

26 Mar 2005

aa det hette mario arkad det ser as grymt ut hoppas det e några andra banor frå 1an för dom barnorna rocka spesielt stjärn barnan jag ska köpa det direkt när det kommer jag har hört att man också kan göra om bilderna man tar med den med följande kameran som _Navi_ sa åååååååååå jag vill ha det så jäv*a mycket men kan man ha baby mario om någon vet svara järna för han rockar hårt kan knappt väntta ps. mario suger på duble dash jag vill ha det

jag tror inte man kan ha baby mario hoppas man iallafall kan ha bowser jr

för han e :cool:

Senast ändrad:

↗ till inlägget

aa det hette mario arkad det ser as grymt ut hoppas det e några andra banor frå 1an för dom barnorna rocka spesielt stjärn barnan jag ska köpa det direkt när det kommer jag har hört att man också kan göra om bilderna man tar med den med följande kameran  som _Navi_ sa  åååååååååå jag vill ha det så jäv*a mycket men kan man ha baby mario om någon vet svara järna för han rockar hårt kan knappt väntta ps. mario suger på duble dash  ^_^ jag vill ha det :(

Eeh stjärnbanan hatar jag mest av alla jag kommer alltid sist där :unsure: Så det kommer komma ett nytt då kanske jag ska köpa det direkt när det kommer. Hoppas Toad och Toadette är med och doms bil för dom äger :)

det är inte såna bilar dr.cheat

Hur ser dom annars ut då :huh:

Trådstartare #11

dom ser ut som gokarts tycker jag om ni snackar om mario kart arkad

Toad där fram och Baby Luigi där bak äger

Visst är det det HÄR?

Senast ändrad:

Trådstartare #13

coola bilder trollungen

↗ till inlägget

coola bilder trollungen

Ja vet, det är skit coolt

Jag ska lätt köpa det

↗ till inlägget

coola bilder trollungen

Ja,Det håller jag med om.

Hur kan ni köpa Mario Kart på arkad av Namco? Man måste väl ha speciella papper/tillstånd för att ha spelmaskiner?

Ofan, soft att Nintendo följer upp Mario Kart till samma konsoll, har inte hänt innan.. (Tror jag O.O). Nåja, ingenting som jag kommer lägga på pengar på iallafall.

EDIT: Läste inte ditt inlägg, Frezy_man. Är detta ett arkadspel som kommer att användas på pubar, spelhallar och resturanger eller ? Det är det väl inte.. :huh:. Jag som trodde det var ute med spelhallar..

Senast ändrad:

Jo, det verkar som om det är på spelhallar

För jag har aldrig hörttalas om en Spelkonsoll som heter ARC

Men det verkar då inte komma till GC

Synd att det inte kommer till GC...

Så dåligt :(

Så dåligt att det inte kommer till Game cube för jag som just hade planerat ut att köpa ett ^_^ Men då kom tyvär inget Mario kart, Men det såg även något grymt ut. Jag har ett MKDD och jag har 2 cuper kvar på Mirror mode det är special cup och all cup tour och nyligen vann jag Petey piranha och King boo (ledsen att jag seglad iväg från ämnet) Men jag är typ stolt över att jag kommit så långt. :D

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in