💬
Logga in
Fuska.se

Handkontrollen

95 svar · startad

Trådstartare #1

klumpig, skön, stor, krånglig eller helt perfekt?

tycker själv att den är skön men att "ändra vinkel" spaken är lite onödig. man kommer åt den av misstag ibland. förr tyckte jag att xbox kontrollen var klumpig men inte längre (man har väl växt...)

25 Mar 2005

Jag har "S" kontroll.

Sk*tskön!

Dom stora är inte så sköna, men dom små är ganska sköna :D

Jag har "S" kontroll.

Sk*tskön!

samma här :P

xbox hk "S" är nog de skönaste hk som någonsin gjorts...

Själv kör jag S versionen också, den är skön.. =P

Den större versionen, orginalet, tyckte jag var lite dum förut, har väl växt till mig som Nico säger, då nådde man knappt till L och R knapparna :huh:

Jag hatar XBOX kontrollen. Fast jag har bara orginalet, så får väl ta mig och skaffa en mindre.

Jag fick ett XBOX i Julklapp och fick med Need For Speed Underground 2. Jag spelade kanske 15 timmar och blev rejält arg på dom tryck känsliga knapparna. Jag satt i säkert en timme och försökte komma på vilken knapp som var behaglig, men lyckades inte hitta någon. Bytte Sedan in mitt NFSU mot Commandos 2 istället. Det kanske inte enbart var för att jag fick kramp i tummen efter 15 minuters-race utan för att jag älskar commandos och hade inga pengar att betala kontant. Är det någon som vet en bra knapp så att man slipper att trycka sten hårt!?

hur kommer det sig att alla har så jä*la små händer? :huh: jag var typ 10 år när jag först höll i en X - box kontroll, det var den stora sorten och den passade perfa.

tycker både den stora och den lite mindre är sköna

Det är förmodligen en överdrivt, wetter, iallafall från mig ;)

↗ till inlägget

Det är förmodligen en överdrivt, wetter, iallafall från mig ;)

nix, jag lovar den passade/passar helt solklart. :cool:

26 Mar 2005

det är inte skön i alla fall... den stora alltså.

Har provat båda, båda är bra men "S" kontrollen är bäst!

Senast ändrad:

vad är dethär för "S" kontroll??? :blink:

jag har också S kontrollen och så har jag joytechkontrollen ( den är ännu mindre)

jag tycker S är skönast

tjatar du frezy-man på att xbox kontrollens knappar och annat inte är tryckkänsliga du är ju helt j*vla ute och cyklar asså. se på ps2 DÄR måste man verkeligen trycka stenhårt på gaycubé också

↗ till inlägget

tjatar du frezy-man på att xbox kontrollens knappar och annat inte är tryckkänsliga du är ju helt j*vla ute och cyklar asså. se på ps2 DÄR måste man verkeligen trycka stenhårt på gaycubé också

Du är ju helt slut!

Jag får trycka hårdare än på PS 2. Dessutom kör jag inte med R knappen på mitt "Gay Cube" utan med A knappen. och den behöver man inte mer än att hålla nere! Det jag tycker är att man får trycka överdivet hårt på XBOX kontrollen!

Du kan ju köpa en annan kontroll till exempel. Logitech kontrollen har jag också, får mig är den värdelös, eftersom styrspakarna och knapparna är oerhört känsliga. På den största orginalkontrollen är styrspakarna och knapparna tröga. Vilket jag kan tycka är skönt.

Orginalkontrollen är skit skön, dom andra suger.

inte alla, men dom flesta...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in